10:42

Pudełko ,,Urocza Polcia" - Handmade by EsterK.

Hej, hej Kochani!

Jak obiecałam, tak i jestem !
Chciałam Wam bardzo przedstawić szkatułkę, którą niedawno otrzymała moja córeczka od bardzo sympatycznej Pani, która prowadzi stronę Handmade by EsterK. To niesamowite jakim talentem jest obdarzona Estera i jaki zapał oraz serce wkłada w rzeczy, które tworzy! Na stronie znajdziemy nie tylko pudełeczka i szkatułki, ale również dużo innych wspaniałych rzeczy, tak więc jak najbardziej zachęcam do zerknięcia na stronę ;)



Jestem pewna, że tego typu pudełeczka, szkatułki oraz skrzyneczki idealnie sprawdzą się jako prezent! Nie tylko dla dzieci, ale i również dla kobiet przykładowo na biżuterię.



Sami zobaczcie! Sam wygląd już bardzo przyciąga uwagę. Ręcznie malowana ,,Urocza Pola" prezentuję się zjawiskowo, kolorystyka jest bardzo przyjemna i delikatna, idealnie wpasuję się do dziecięcego pokoju. Mnie osobiście urzekły również małe serduszka, które zdobią pudełeczko, a po otwarciu znajdziemy cudowną baletnicę!


Pudełko to 100 procentowa ręczna robota, na polskim drewnie, wymiary 16x16 cm, użyte do pomalowania farby i lakier posiadają certyfikat bezpieczeństwa dla dzieci. Idealnie pomieści małe skarby Naszych dzieci, pamiątki z porodówki i z okresu dorastania. My wykorzystamy ją na wiecznie gubiące się spineczki i gumeczki do włosów.
Jest bardzo lekka i poręczna! Nie ma opcji, aby dziecko samo zrobiło sobie nią krzywdę.


Podsumowując nic nie można zarzucić! Pudełeczko jest piękne, solidnie wykonane, a patrząc na nie widać, że w wykonanie jest włożone całe serce! Córeczka zadowolona, a to mówi samo za siebie :)





Dodatkowo klient może uczestniczyć w wykonaniu projektu, Może opisać osobę dla której będzie prezent i jej gust, wybrać kolory, motywy i dodatki, a utalentowana Pani Estera z całym sercem i pasją wykona dla Was wyjątkowy przedmiot !


Wyniki !!!!!!

Szkatułkę z Miki wygrywa Joanna Wlazła z numerem 103!

Moje serdeczne gratulacje !

Dziękuje Kochani za udział!









46 komentarzy:

  1. Te pudełeczko to istne cudeńko. Jest takie urocze i dziewczęce. Sama bym się skusiła na taką szkatułkę.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Zrobienie czegoś takiego to sztuka... piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne jest to pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, piękne i zjawiskowe. Uwielbiam rzeczy, w które wykonawca wkłada swoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne. Tak jak piszesz od razu pomyślałam o spineczkach i gumkach do włosów mojej córki. Widać, że solidnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jest ! <3
    Wpadnij do mnie http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ręczne robótki! Przepiękne! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To już chyba wiem do kogo się zgłoszę po prezent dla mojej Chrześnicy. Teraz tylko pozostaje mi pomyśleć nad wyglądem takiego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pudełko :) Bardzo podobają mi się takie ręczne robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! *.* idealnie sprawdzi się do moich gumek, też wiecznie znikają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pudełeczko, mojej córci by się przydało bo juz sie zaczyna etap " biżuterii koraliki itp. Ręczna robota to dobra alternatywa dla wszedobylskiej chińszczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta skrzyneczka jest po prostu urocza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie to jest śliczne!! Pani Estera jest wyjątkowo utalentowaną osobą! Sama chętnie bym sobie takie pudełko sprawiła ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta szkatułka widać ze robiona od serca.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna rzecz, wyknanie faktycznie piekne z dbałością o detale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wykonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowne! 💕 niesamowity talent! jestem pod ogromnym wrażeniem, że pudełeczko w całości wykonane jest ręcznie! no jest przeurocze. Pudrowy róż i biały to moje ukochane kolorki i sama bym chciała takie cudo 💕

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta skrzyneczka i pełna uroku. Talent Estery jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  20. Jacie, jak ta szkatułka jest super zrobiona! Chyba nigdy nie widziałyśmy piękniejszej. Kolor pudrowego różu jest u nas na pierwszym miejscu, więc z chęcią kupimy coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Przepiękne jest to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam produkty wykonane własnoręcznie - są piękne i mają jakąś wartość - no i nikt nie będzie miał czegoś takiego - wszystkie są inne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze to pudełko. Reczna robota jest warta zakupu

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełko jest rzeczywiscie śliczne. Jestem chomikiem, więc chętnie takie kolekcjonuje;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo lubię rzeczy Właśnie zrobione handmade. Pudełeczko prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. o jeju, jakie śliczne pudełeczko. moja córcia pewnie by chciała takie na swoje skarby :D

    OdpowiedzUsuń
  27. To pudełko zauroczyło mnie po całości! Jest przesłodkie i świetnie wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szkatułki. Sama mam dużo biżuterii dlatego każde pudełeczko znajdzie swoje zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te pudełeczko. Idealne dla mojej córki na jej skarby

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne jest to pudełko! Od razu widać, że dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wykonana! Uwielbiam takie dodatki, a zwłaszcza te, które wykonywane są ręcznie. Niepowtarzalna pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudeńko, wielki szacun za ręczne wykonanie - to się ceni

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie ono ładne jest! ale ktoś ma piekny talent :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne, drewniane pudełeczko. Widać, ż w jego wykonanie włożono wiele pracy i zaangażowania. Jest bardzo starannie wykonane i na pewno spodoba się niejednej dziewczynce. Można w takim kuferku trzymać biżuterie, pamiątki...

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam cię bardzo serdecznie w ten mroźny i zimowy wtorek przepiękne prezent Otrzymała twoja córeczka widać że szkatułka jest stworzona prosto z serca Bajeczna i zadbano o każdy szczegół Bajkowa pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta skrzyneczka jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Pudełko superaśne♥ szkoda, że się nie udało wygrać 😢 gratulacje dla Pani Joanny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger