11:39

Sensilis Skin Delight - Kuracja na noc z witaminą C

Witam !!!
Marka Sensilis to dla mnie zupełna nowość, którą jestem oczarowana!
Dziś chciałabym Wam przedstawić kurację na noc powyższej marki składającej się z kremu na Noc oraz 4 ampułek  z witaminą C o stężeniu 10 %, którą przez ostatni miesiąc testowałam.



Jest to ciekawa propozycja dla osób, które mają cerę poszarzałą, zmęczoną, pozbawioną blasku. Serię skin delight docenią osoby szukające skutecznej ochrony przed wolnym rodnikami i przeciw zmarszczkom. Zwłaszcza tym pierwszym. Mi zabieg na noc bardzo odpowiada i szczerze przyznaje, że od dawna nie miałam tak ładnie wyregulowanej cery.

Kilka słów od producenta:

Zabieg na noc, składa się z kremu na noc i czterech ampułek z witaminą C, które eliminują oznaki zmęczenia, dodają blasku i rewitalizują skórę.
Krem przeciwzmarszczkowy zawiera ekstrakt z lotosu oraz wyciąg z jagód goji, by zapewnić skórze rewitalizację i blask.  Dla wzmocnienia efektu rozjaśnienia przed nałożeniem kremu użyj raz w tygodniu ampułek z 10% stabilizowaną witaminą C.
SPEKTAKULARNE EFEKTY PO 4 TYGODNIACH STOSOWANIA (1):
+28% widoczne rozświetlenie skóry
+31% nawilżenie
+29% redukcja zmarszczek
+15% odbudowa struktury skórnej

Składniki aktywne kremu: wosk jojoba, pantenol, wosk z nasion słonecznika, Boska trawa (Sigesbeckia orientalis), lecytyna, escyna, ekstrakt z z rabdosia rubescens, witamina E, kwas hialuronowy, wosk z kwiatów mimozy, mentol, kiełki pszenicy, sok z brzoskwini, sok z jabłka, nasiona zielonego jęczmienia, żeń-szeń, owoce goji, glikol roślinny, krzemionka, biały i błękitny lotos, olej słonecznikowy.

Składniki aktywne ampułki z wit C: Tetraizopalmitynian askorbylu (najsilniejsza forma witaminy C), witamina E, bisabolol z rumianku, olej słonecznikowy, ekstrakt oraz olej z nasion marchwi, naturalny beta-karoten.


Moja Opinia:
Krem na noc mieści się w miękkiej plastikowej tubie zamykanej z wieczkiem typu ,,klik". Konsystencja jest lekka i jedwabista w kolorze pudrowego różu. Szybko i bezproblemowo się rozprowadza, a wchłania się w mgnieniu oka, pozostawiając na skórze delikatny film, lecz nie sprawia on dyskomfortu. Bardzo zaintrygowała mnie pojemność kremu, to aż 75 ml! Z pewnością starczy mi na długo, ponieważ jest bardzo wydajny.



Witamina C mieści się w ampułkach które otwieramy przez dociśnięcie zakrętki. Konsystencja jest rzadka i oleista o cudownym zapachu, który rozpieszcza zmysły zwłaszcza przy wykorzystaniu ampułki do masażu twarzy. Ampułka spokojnie wystarczy Nam na dwa użycia.



Po dwóch tygodniach od stosowania kuracji już widać pierwsze efekty . Rano, twarz jest promienna, wygładzona. Zauważyłam znaczne napięcie i uelastycznienie skóry, zwłaszcza na czole. Po nocy skóra wygląda na wypoczętą, rozświetlona i pełną energii!
Jak najbardziej polecam! Osobiście jestem bardzo zadowolona z działania kuracji!

43 komentarze:

  1. Kurcze ta firma mnie coraz bardziej ciekawi.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw. Napisz gdzie to można nabyć i jak to wygląda cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten zestaw. Lubię kosmetyki z witaminą C. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kuracja, lubię kosmetyki z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw, pielęgnacja twarzy to ostatnio mój priorytet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę firmę znam tylko z nazwy.
    Widzę tu bardzo ciekawy skład i skoro Ty jesteś zadowolona to produkt nie może być zły 👍🤔😊
    Podoba mi się prosty design opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat kosmetyków z tej firmy nie miałam, ale myślę, że te by się u mnie super sprawdziły. Witamina C bardzo dobrze wpływa na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm zafunduje mojej dziewczynie może by przetestowała. Fajnie na pisana recenzja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie produkty szczególnie te z dodatkiem witaminy C.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią go przetestuje, bo lepiej zapobiegać zmarszczkom :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią go przetestuje, bo lepiej zapobiegać zmarszczkom :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam inne produkty z sensilis a te bardzo mnie zaciekawily i chetnie siegne po niej w nastepnej kolejności

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się taka kuracja :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam kosmetyków Sensilis od pewnego czasu - jestem bardzo zadowolona z ich stosowania - sam wygląd i zapach zachęcają - a działanie jest prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo słyszałam o tych kremach ale nie miałam okazji ich tetsować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałby mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale bardzo podoba mi się skład. Muszę sprawdzić ile kosztują, to sobie coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam jednak bardzo mnie zaciekawiły muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. ale pięknie zapakowane ! chciałabym taki zestaw przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to krem mnie zmylił w tym opakowaniu, też lubię tę markę, i uwielbiam ich zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki tej marki kojarzą mi się z dużą klasą i luksusem - miałam kiedyś jeden i choć cena była wysoka, mój krem był jej wart. Czasem trzeba rozpieścić swoją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam styczności z tą marką jednak chętnie to zmienię poznając te produkty osobiście

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja skóra tez lubi się z witamina C. Chetnie bym wypróbowala ta kuracje skoro widzisz pozytywne rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C - świetnie się u mnie sprawdzają o tej porze roku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczególnie zwróciła moją uwagę pojemność, bardzo duża jak na taki kosmetyk. Jeżeli się sprawdził to na pewno jest to plusem, aczkolwiek nie u każdego może to się okazać tak dobre i wtedy trzeba tyle kosmetyku wywalić :(

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba coś dla mnie, bo moja skóra wydaje się być przemęczona i zniszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna dobra recenzja produktów tej marki. Muszę przyjrzeć im się uważniej, skoro i Tobie się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemny zestaw. Muszę go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sam wygląd przyciąga uwagę a co dopiero recenzja...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam wcześniej o tej marce! Cudowne są te opakowania, takie delikatne :)
    OBSERWUJĘ! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo Fajna i przydatna recenzja! Produkty tej marki już od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydałąby mi się taka nocna kuracja i to bardzo. A jak pięknie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejny raz czytam o produktach tej firmy i to już aż wstyd, że nic ich nie testowałam! Zestaw wygląda bardzo elegancko i obiecująco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetyków. Najbardziej ciekawi mnie działanie kremu na noc, czy pojawiłyby się u mnie także rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Produkt wydaje się być godny użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam twoje recenzje, zawsze są ciekawe i rzetelne wszystko na temat

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam ale muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger