05:44

Półka w kształcie tira! - MT Sklep

Dzień Dobry !

Dziś chciałabym Wam przedstawić bardzo trafny prezent dla małego fana czterech kółek. Idealny będzie na zbliżające się święta, urodziny bądź też inne okazje:)
W pokoju zamiłowanego w motoryzacji chłopca można znaleźć mnóstwo samochodzików, ale co z ich porządkiem, gdzie je pomieścić? Dziś przychodzę do Was z ciekawą alternatywą dla zwykłych pudeł na zabawki, tak więc przedstawiam Wam drewnianą półkę w kształcie tira, która skradła serce mojego syna!


Moim zdaniem półka w kształcie tira, która ma na naczepie miejsce na małe resoraki, sprawia wielkie wrażenie, o niebo lepiej prezentuję się niż zwykła, nie budząca zainteresowania.
Mój syn gdy ją tylko zobaczył powiedział wielkie ,,WOW".
Wykonana jest z drewna, cięcia są staranne i dokładne, a półka sama w sobie jest mocna i solidna.


Widać, że ktoś kto ją zrobił włożył w nią dużo pracy, jak i serce. Bez Pasji nie udało by się tworzyć takich niesamowitych półek z drewna!
Półeczka jest w stanie surowym możemy sobie ją polakierować, bądź pomalować jak nam tylko się to wymarzy, lecz sama w sobie prezentuję się wspaniale.
Dodatkowym atutem jest wypalone imię dziecka, takie spersonalizowane rzeczy cieszą jeszcze bardziej !


Dziecko przy okazji uczy się porządku, i może segregować swoje samochodziki na wszelkie sposoby.
Sprawdzi się również idealnie jako półka na zwierzątka, figurki lego jak i również zabaweczki z Kinder niespodzianek, które dzieci bardzo lubią kolekcjonować :)


Z czystym sumieniem polecam Wam półeczkę. Jakość jest rewelacyjna, dopracowana w każdym detalu i cena nie jest wygórowana jak u innych sprzedawców, którzy cenią się jak za złoto ;)


Zapraszam Was Kochani do sklepu MT  oraz do śledzenia profilu na Facebooku, gdzie możecie zobaczyć piękne już zrealizowane do tej pory projekty ! :)






33 komentarze:

  1. Świetna ta półeczka❤-
    nie dość,że fajny kształt,
    to jeszcze spersonalizowana 👍
    EXTRA
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super myśl! Na pewno dziecko będzie chętnie odkładać zabawki na taką półkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czadowe! Szkoda, że nie mają nic dziewczyńskiego ;) chociaż kto wie, może niedługo będzie nam potrzebna tez pułka na resoraki ;) Póki co, chyba skusimy się na pojemnik na lego, który widziałam u nich na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł, jest to fajna ozdoba pokoju. Szkoda, że nie mają nic dla dziewczynek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Półka w kształcie tira wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polka super! Bardzo oryginalna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, jestem pod wielkim wrażeniem! <3
    Półka wygląda bardzo oryginalnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł!! Pozdrawiam
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna jest ta półka mój synek byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo super jest! Właśnie tego potrzeba mojemu chrześniakowi do jego Hot Wheelsów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca....



    Szczęścia w Nowym Roku ! :* Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ale znając mnie to chciałabym ogromną, na całą ścianę! Zawsze lubiłam wszystko duuuuuzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste! Jak mój bratanek podrośnie to mu takie sprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękności:) To już wiem co mój chrześniak dostanie na urodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna rzecz, coś takiego by mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna planuje kupić taka dla syna i twój wpis przekonał mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna półka - sama kiedyś myślałam o takiej - jednak mój syn już za duży więc zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow świetna jest! Sama bym taką dziecku kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam ją już nie raz jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym pokazała takiego tira synowi mojego kuzyna, to od razu by chciał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super Polka ^^ akurat dla miłośników aut :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie urządzamy pokój synkowi i ta ciężarówka idealnie będzie pasować do reszty pokoju. Dzięki bardzo za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja musze zamowic chrzesniakowi!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym miała syna chętnie kupiła bym mu taką półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie to wygląda. U nas są na szczęście sam dziewczynki :) Ni potrzebujemy miejsca na autka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ,,Półka w kształcie tira,, już brzmiała ciekawie. Do czasu, gdy nie zobaczyłyśmy napisu z imieniem dziecka :D Wtedy to już kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wygląda ta półka! Idealny dodatek do pokoju każdego małego fana samochodów!

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjna półka, widać, że doskonała robota

    OdpowiedzUsuń
  29. dla fanów aut półeczka to marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna półka, i widzę, że już zyskała swego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka półka na pewno spodoba się niejednemu chłopakowi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger