09:10

Zabawki, które zawsze trafią w gusta Twojego malucha! - Zabawkisterowane.pl

Dzień Dobry Kochani!

Zabawki sterowane to wciąż jedna z żelaznych pozycji na liście dziecięcych prezentów.
Jako że przypadnie do gustu nie tylko małym chłopcom,  ale również ich ojcom, stanowią doskonały sposób na wspólną zabawę taty z synem.
W dzisiejszym poście chce Wam przedstawić zdumiewającą koparkę na gąsienicach, sterowana droga radiową, która kupicie w sklepie zabawkisterowane.pl.



FUNKCJE POJAZDU: 
- jazda w przód i w tył, 
- skręty (prawo-lewo) 360 stopni, 
- podwozie wykonane ze wzmocnionego plastiku, 
- elektryczny napęd (zasilany akumulatorem), 
- pełnofunkcyjny duży pilot R/C, 
- gumowe miękkie gąsienice, 
- ruchome ramię i łyżka, 
- obrotowy korpus, 
- efekty dźwiękowe.
SPECYFIKACJA: 
- czas ładowania wynosi ok. 3-4 godziny, 
- czas jazdy do 15-20 minut, 
- zasięg ok. 10 metrów












Zabawka zachwyca Nas swoim wyglądem,  wyglądem do złudzenia przypomina prawdziwa koparkę, co również przejawia się fascynacją u dzieci. 
Jest bardzo solidnie wykonana,  przez cały miesiąc zabawy nic złego się z nią nie stało. 
Mój syn bardzo chętnie sięga po nią codziennie by chodź na chwilę się nią pobawić.  Koparka nie jest zwykła zabawką.
Ta wielofunkcyjna zabawka bawiąc jednocześnie rozwija koordynację ruchową i sprawność motoryczną dziecka.
Zdalnie sterowana koparka to propozycja z serii edukacyjnych zabawek (których w asortymencie sklepu jest mnóstwo), specjalnie zaprojektowanych dla dzieci, aby stymulować ich rozwój na wielu płaszczyznach równocześnie.










Muszę również przyznać, iż nie tylko dzieci po nią chętnie sięgają, tatuś jak i wujek, który często u Nas bywa również chętnie bawią się koparką. Dzięki zamontowanym gąsienicą pokonuję wszelkie przeszkody nic nie jest jej straszne.
Zabawka również posiada system dźwiękowy, co jeszcze bardziej zachęca maluchy do zabawy. Dźwięk podnoszenia i opuszczania łyżki, kopania, jazdy, jak i dodatkowo wzbudzająca wyobraźnie muzyczka.
Mój syn jest fanem zdalnie sterowanych zabawek, jego kolekcja obfituję w autawyścigowe, ale gdy zobaczył koparkę, która ma mnóstwo ciekawych funkcji, samochody tymczasowo poszły w odstawkę.
Jesienne długie wieczory spędzamy na wymyślaniu nowych zabaw, oraz przeszkód, które mogłaby pokonać Nasza nowa ulubiona Kopareczka.
Nie ukrywam, że już planujemy zakup betoniarki, bądź wywrotki do kompletu, na wiosnę będą idealne.



Kochani tego typu zabawki, zawsze sprawdzają się na prezenty,  a z racji nadchodzących Mikołajek jak i Świat Bożego Narodzenia sklep już przygotował dla Nas zniżkę!  
Znajdziecie tam pojazdy, które spełnia oczekiwania Waszych dzieci oraz przypadną do gustu nie tylko dzieciom,  ale i również rodzicom :) 
Serdecznie zapraszam na stronę sklepu!  
Jak i również na profil firmowy na Facebooku na którym możemy śledzić nowości jak i aktualne promocje. 



33 komentarze:

  1. Wolę zwierzęta. Im często kupuje zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dziecko jest jeszcze za male na takie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, więc idealny pomysł na prezent w przyszłości ;*

      Usuń
  3. Zdalnie sterowana koparka ;) może kupie swojemu facetowi do zabawy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję dobrą zabawę dla Was obojga;* Koparka ma bardzo dużo ciekawych funkcji ;*

      Usuń
  4. Sterowane zabawki są super i dzieci chętnie się nimi bawią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze zabawki. Super pomysł na prezent dla kuzyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój bratanek uwielbia koparki,betoniarki i uczy ciocię angielskich nazw,a ma 4 latka! Super,pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawka dla małych chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł z takimi zabawkami
    i przynajmniej wiem co kupić kuzynostwu na świeta

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaak... myślę że i mój M... bawiłby się nimi jak dziecko;) Są pewne rzeczy, które przyciągają mimo upływającego czasu...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż byłby zachwycony ;) uwielbiam kupować zabawki i patrzeć na tą szczerą radość dzieci z zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. To może byś fajny prezent dla dziecka. Wiem to z autopcji, ponieważ sama kupiłam swojemu kuzynowi, bardzo się ucieszył!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda na naprawdę porządną zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zabawka, jednak mój synek jeszcze za mały na taka zabawkę, a tak uwielbia koparki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój synek były wprost zachwycony taką zabawką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawki świetne! Mój brat z pewnością by się cieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda mam córeczkę i jest jeszcze za mała na takie zabawki, ale kto wie, może samochodziki i koparki też ją w przyszłości zainteresują ;) Ale jeśli nie to i tak dobry pomysł na prezent dla bratanków narzeczonego :) Zwłaszcza, że zbliża się gwiazdka !

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, dzieciaki zawsze mają frajdę z takich zabawek, nawet dziewczynki. Sama podbierałam auto brata. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny pomysl, tym bardziej ze swieta sie zblizaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiu fiu, ale furrrrra :D
    to chyba bardziej tatusiowi mają frajdę z takich zabawek, niż synowie :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę,że i moja córka rowniezw chętnie pobawiłaby się koparką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zabawki, nie tylko dla małych dzieci! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz to są świetne zabawki :) Mój syn byłby zachwycony taką koparką! Zbliżają się jego urodziny, więc chyba mam już pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Igor Stasikowicz, ja tak samo wolę zabawki, które rozwijają dziecko. Mój syn (na szczęście) zainteresował się modelarstwem, jego wyobraźnia nie zna granic. Jak się zabiera do składania jakiegoś modelu, to całe nasze mieszkanie to jeden, artystyczny nieład. :D Dla zainteresowanych, przetestowane, sprawdzone narzędzia i materiały modelarskie: www.sklep.modelmaking.pl - polecam każdemu spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znakomita zabawka zawsze chętnie kupuje takie zabawki swojemu synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja aktualnie szukam zabawek edukacyjnych dla 2 latka. Staram się rozwijać jego umiejętności manualne oraz techniczne przez zabawę. Ostatnio znalazłam kilka ciekawych i atrakcyjnych cenowo produktów. Twoje zabawki też są świetnie i widać, że dzieciom podobają się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna zabawka jednak mój maluch i tak woli budować coś z klocków :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdalnie sterowana koparka to zabawka, o której marzy każdy mały chłopiec.

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzyłem o takiej zabawce w dzieciństwie. Na szczęście teraz są one dużo bardziej dostępne i praktycznie każdy może kupić takie cudo swojemu dziecku.
    https://eurwis.pl/Zabawki-zdalnie-sterowane-c185

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger