04:39

Haul zakupowy Rosegal, cześć 1

Dzień Doberek Kochani!

Dziś pora na kolejne nowości,  tym razem ze sklepu Rosegal. Przedstawię Wam dziś Kochani tylko dwie rzeczy,  ponieważ druga część przesyłki została dopiero niedawno wysłana.



Tak więc nie przedłużając jako pierwsza chciałam zaprezentować Wam bluzę,  która niestety okazała się troszeczkę na mnie za duża,  żałuję że nie wzięłam o rozmiar mniejszej ponieważ jest naprawdę dobrze wykonana, ale nic służy mi jako ciuszek po domku.  Materiał jest bardzo cieniutki  jest to bawełna z domieszką. Skusiła mnie aplikacja,  swoimi kolorami pasuje mi idealnie do butów. Jest bardo dobrze wykonana ponieważ po wielu już praniach (bluza jest biała i przy dzieciach szybko się brudzi) nie pęka, nie blaknie  jest taka sama jak w dniu otrzymania zakupu :)
Bardzo wygodna, na codzień idealna! Nie mechaci się,  ani nie zaciąga.





Okulary na pierwszy rzut oka,  wyglądają na dobrze wykonane i mocne,  ale niestety okazało się,  że takie nie są, już po pierwszym upadku porysowaly się. 
Plastik niskiej jakości.  Szkoda bo bardzo ładnie się prezentują. 
Zdecydowanie nie polecam. 




Bluza - KLIK
Okulary przeciwsłoneczne -  KLIK



Pozdrawiam Kochani i życzę Cudownego Dnia!!! 



46 komentarzy:

  1. Okular ładnie wyglądają i szkoda że nie są lepszej jakości , bluza super 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie okulary ladne, szkoda, ze takie slabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, też nad tym boleje bo całkiem fajna cena :)

      Usuń
  3. nie mam zaufania już do azjatyckich sklepów, zbyt wiele razy się nacięłam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego Kochana musisz wpatrywac na blogach same perełki. Na zaful można zamówić ubrania nawet marki Zara

      Usuń
  4. Ładna bluza! Okulary są równie ładne, zamówiłam kilka dni temu podobne, mam nadzieję, że nie będą słabej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Bluza świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej słyszę o tej firmie i to same dobre rzeczy. Szkoda że za duża bo jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda można trafić tam niezłe perełki, lecz czasami trafiają się kiepskiej jakości ubrania, bądź akcesoria trzeba uważać :)

      Usuń
  7. Bluza bardzo mi się podoba, sama kilka razy zastanawiałam się nad jej zamówieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej okulary wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bluza, idealna na lato :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza że materiał jest zdecydowanie bardzo cieniutki :)

      Usuń
  10. Ladna bluzka. Lepiej jak zacduza niz za mala😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tak Kochana ale dekolt wszystko pokazuje tylko lekko się schylę 😁😁😁

      Usuń
  11. Bluza świetna, ten napis przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest fajna,okularki szkoda,że się nacięłaś na nie.Jak zawsze możemy liczyć na Twoją szczerą opinię.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczera opinią to podstawa Kochana, jeśli jest coś nie tak to z pewnością sprostuje... Okulary były w naprawdę przystępnej cenie i bardzo ładnie się prezentują, szkoda że to taki bubel.. 😔😔

      Usuń
  13. Świetna bluza. Szkoda ze te okulary to niewypał.😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami bubel.sie trafi 😁 nie ma się co zniechęcać.

      Usuń
  14. Bardzo ładna luza, szkoda, że okulary nie spełniły oczekiwań ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza bardzo mi się podoba, ale mnie samej okulary nie przypadły do gustu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja czekam na swoje zamowienie = mam nadzieje ze okulary będą w lepszym gatunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza jest super! Napis prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarówno bluza jak i okulary są extra! Nie martw się, że bluza trochę za duża - podobno teraz oversize w modzie ;) Szkoda trochę tych okularów, ale i tak prezentują się pięknie! Pozdrawiam i zostają na dłużej! :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie bluzy z takim wycięciem 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna ta bluza sama bym w takiej chodzila :)

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie okulary badziewnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna bluza. Poszukam jej przy kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna bluza. Poszukam jej przy kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mozesz do leginsow nosic, ja lubie duze ciuchy do leginsow.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie przemawiają do mnie ubrania z takich sklepów. Nie chodzi nawet o jakość, ale to raczej nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna bluzka, szkoda, że rozmiarowo ci nie pasuje😟

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chyba powinnam kupić sobie nową parę okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładna ta bluzka, tez bym taką chciała <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger