08:19

NUK Polska - Artykuły dla dzieci

Witam Was Kochani w ten piękny słoneczny dzień, mam nadzieję że i u Was jest taka pogoda i w pełni z niej korzystacie. 
Pragnę Wam dziś przedstawić markę NUK Polska,  pewnie większości jest już znana,  choćby ze słyszenia. 
Firma oferuje produkty dla dzieci od urodzenia aż do wieku przedszkolnego.



NUK Polska towarzyszyła Nam gdy mój synek był malutki i powiem szczerze, że nigdy Nas nie zawiodła . 
Wytrzymałość,  dobra jakość jak i piękne wzory to jej priorytet.



Tym razem dzięki uprzejmości firmy mamy przyjemność testować kubeczek i bidon,  które w takie upały jak dziś są niezbędne. 






Bidon Sports Cap ma pojemność 450 ml co idealnie sprawdza się u starszych dzieci. Buteleczka jest bardzo lekka i widzę że mój synek wygodnie trzyma ja w rączkach.
Idealnie sprawdza się podczas zabawy.
Posiada praktyczny ustnik wykonany z silikonu.
Duża zaletą jest że możemy go szczelnie zamknąć, chociaż otwarty działa również jak niekapek.





Przejdźmy teraz do kubeczka Kiddy Cup.  Jego pojemność wynosi 300 ml, jest przeznaczony dla dzieci od 12 miesiąca życia.
Twardy ustnik typu niekapek sprawdza się idealnie przy mniejszych dzieciach,  które bardzo lubią używać swoich ząbków.  Silikonowe w tym przypadku są pogryzione i nadają się jedynie do wyrzucenia.




Ustnik zapewnia wygodne picie,  ani razu nie zdarzyło się aby moje maleństwo się zachłysneło.


Kubek jak i bidon mają bardzo ładne wzory.  Są bardzo wygodne w użyciu. Z czyszczeniem nie ma najmniejszych problemów,  możemy bez obawy również myć je w zmywarce.
Pragnę również wspomnieć że posiadają również bardzo praktyczne nakładki na ustniki, które chronią przez zabrudzeniem. 







NUK Polska w swojej ofercie ma również:

- smoczki,
-butelki,
-łańcuszki do smoczków,
-akcesoria do mycia zębów,
-laktotory,
-osłonki na brodawki, 
-wkładki laktacyjne,
-akcesoria i specyfiki do mycia butelek,
-bidony,
-kubki,
-miseczki,
-sztućce,
-termosy,
-pojemniki do przechowywania jedzenia, 
-termometry,
-nocniki,
-nakładki na sedes,
-nianie elektroniczne,
-wszelkiego rodzaju płyny do mycia, czyszczenia etc.

Oferta NUK Polska jest bardzo szeroka. 


Serdecznie zapraszam Was Kochani na stronę internetową marki NUK Polska jak i również na firmowy profil na Facebooku



35 komentarzy:

  1. Fajne produkty, zdjęcia również.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne produkty a jeszcze fajniejsze dzieciaczki;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna dziewczynka :) uwielbiam małe dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kuzynka ma teraz taki kubeczek i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie nie mój temat, bo dzieci nie mam i na pewno w najbliższym czasie nie planuję (może po 30stce jak się wyszaleję i zwiedzę świat dookoła xD), ale pochwalę za sposób pisania bloga:)
    No i też bardzo fajne jakościowo zdjęcia, a często niestety ludzie to zaniedbują.
    Pozdrawiam:)
    http://ksiezyc-po-drugiej-stronie-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten różowy bidon jest bardzo ładny, mimo że sama mam 19 lat chętnie z takiego bym piła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie kochane dzieciaczki!♡♡
    Fajne kubeczki, dla kuzyna w sam raz!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty NUK. Są z nami od 9 lat :)
    Wiesz ze robia tez smoczki dla wczesniaków? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia . ten bidom miałam przyjemność testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne produkty !! produkty NUK są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ofertę Nuka znam i chętnie się zaopatrzę w nowy bidon dla syna bo ten co ma to słomkę przegryzioną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też mamy ten że słodką:) i też czeka aż mamusia łaskawie wymieni :)

      Usuń
  12. Uwielbiam NUK'a. Moja młodsza córka miała butelki i smoczki, później też takie niekapki. Używam do dziś detergentów do sprzątania z NIK'a - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. mamy ten bidon, a zę pogoda dopisuje to testujemy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny ten kubeczek i bidon😊 ładnie ozdobiony, co przyciąga dziecięcy wzrok, no i praktyczne, a to ważne😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Oskara pierwsze kubeczki były właśjie z NUK a Ninka natomiast wychowala się na smoczkach NUK. Bardzo lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. My bardzo lubiliśmy swojego czasu Nuka i jego produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne bidony! Nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się bardzo fajna :))
    Słodkie zdjęcia ♥ Super post!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno jak będą kupować akcesoria dla mojego dziecka to pomyślę o firmie NUK. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. My akurat używamy innej firmy wszystkie butelki, smoczki i niekapki, ale słyszałam bardzo dobre opinie o firmie NUK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne i przydatne rzeczy widzę ze oferują 😃 Pierwszy raz słyszę o tej firmie 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię firmę nuk i mam 2 butelki, które świetnie się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Alba używałam firmy nuk i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fntstyczny gadżet dla dzieci ;) ja mam taką małą kuzynkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie!
    Urocze dzieciaczki! ❤
    Pozdrawiam :)
    http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne wzory, pewnie sama bym takie kupiła, gdybym miała młodsze rodzeństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje siostry miały butelki z tej firmy :D. Fajnie wyglądają :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Na produktach dla dzieci kompletnie się nie znam,ale te produkty wydają się być naprawdę fajne! I piękne zdjęcia załączyłaś😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger