30 marca 2017

Idealny prezent na każdą okazję - Zabierz mężczyznę na strzelnicę.

Witam!

Kochani nie od dziś wiemy, że każdy powód do celebrowania ważnych chwil, jest dobry. Urodziny, imieniny, walentynki, czy w inne święta warto pomyśleć o Naszych mężczyznach.
Dla Nas kobiet wybrać prezent na takie okazję to odwieczny dylemat i masa pytań:
Co na urodziny dla mężczyzny?
Co na prezent dla faceta?
Z jakiego prezentu się ucieszy?




Może warto pomyśleć, aby dać na prezent swojemu mężczyźnie, coś innego, niepowtarzalnego. Podarować troszeczkę adrenaliny. Moim zdaniem czasami pomimo codziennych obowiązków, dzieci należy zaszaleć, oderwać się od codziennej monotonii. 
Tak więc proponuję wybrać się na strzelnicę. Jest to świetna alternatywa, którą Twój mężczyzna z pewnością zapamięta na dłużej jak i spędzicie wspólnie wystrzałowe chwile.

Myślę że tego typu prezent spodoba się każdemu mężczyźnie, z pewnością będzie bardzo oryginalny.

W ofercie Asy strzelnica  znajdziemy treningi dla początkujących oraz tych zawansowanych, strzelanie z różnego rodzaju broni ( pistoletu, karabinu, strzelby).




Firma również oferuję wyrobienie pozwolenia na broń.



Pragnę Wam Kochani również zaproponować tego typu prezent na zbliżający się powolnymi kroczkami Dzień Ojca, myślę że Tatusiowie będą bardzo zadowoleni z tego typu rozrywki.
Możliwe również, że u niektórych mężczyzn strzelnica zostanie nowym hobby.




37 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc sam wybrałabym się na strzelnicę!

    http://nouw.com/roszakmagda/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata ma jutro urodziny, więc może skorzystam z pomysłu na prezent. Jak byłam mała to zdarzało mu się na strzelnicy zgarniać dla mnie jakieś pluszaki. Aż zobaczę gdzie w Olsztynie jest najbliższa strzelnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. sama bym się wybrała na strzelnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym z chęcią postrzelała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj sam pomysł rewelacja , ale nie chciałbym sama brać w tym udziału :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Sama lubię takie rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie pomysł swietny! Duzo wspomnien i frajda :)
    Nigdy nie bylam ale fajnie byloby się wybrać :D
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takiej oferty sama chętnie bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście powinno ucieszyć każdego faceta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, mój mąż na pewno by się ucieszył

    Zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój maz bylbyby siódmym niebie gdybym zorobila mu taki prezent .:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! U mnie oboje bylibyśmy w szalenie zadowoleni z takiego wypadu,bo oboje lubimy strzelać :-) Myślę,że pomysł podłapię i w maju zrobię ukochanemu urodzinową niespodziankę :P
    Swoją drogą zauważyłam jedno. Współczesne młode małżeństwa jakoś bardziej dbają o swoje uczucia i relacje z tą drugą osobą niż te sprzed kilkudziesięciu lat. U Was z tego co widzę nie ma monotonii i nadal dbasz o swojego wybranka. To piękne :)
    Pozdrawiam, Dystyngowana P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, tak szczerze mówiąc zawsze "uciekałam" od tego pomysłów. Mój dawny chłopak często chodził na strzelnicę i chciał mnie kiedyś zabrać, jednak ja miałam jakiś opór, by z nim iść i zawsze wysyłałam go tam z przyjacielem. Mimo wszystko był zadowolony spędzając tam czas, więc uważam, że taka forma prezentu jest jak najbardziej wskazana dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  14. a tam facet! sama bym się wybrała :D mój ma niedługo urodziny i rozważam podobny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strzelnica fajna sprawa jak dla faceta także kobiety. Myślę nawet ze razem fajnie było by się wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę że to świetny niebanalny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyobrażam sobie jaki mój mąż byłby szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie fajny prezent. Mój mężczyzna ucieszył by się z jazdy terenowym autem po wyboistym terenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna propozycja! dziękuję za pomysł :) coś czuję, że go wykorzystam bo już niedługo urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  21. to pomysł idealny, sama z chęcią bym chciała taką okazję "otrzymać w prezencie" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój mąż nie byłby raczej zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł! Napewno nie jednemu chłopakowi/mężczyźnie by się to spodobało! Sama z wielką chęcią wybrałabym się na strzelnicę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie urodziny ważniejsze są niż imieniny. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś chodziłam na strzelnicę. fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł. U mnie w mieście są dwie- jednak ani ja, ani mąż ani razu nie byliśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy u mnie jest alw chyba się nie wybiore z mężem bo jak mnie zdenerwuje to mogę zamiast w tablice to strzelic w niego:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój facet wręcz uwielbia takie zabawy....ech, tylko bałabym się później, ze zupa będzie za słona, haha
    żartuję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł, tym bardziej że mój luby lubi takie zabawy

    OdpowiedzUsuń
  30. mój to by skakał z radośći! Ekstra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł. Ja nie muszę swojego nigdzie zabierać bo strzelnice mamy zrobiona u siebie na podwórku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Napewno każdy mężczyzna ucieszyłby się z takiego prezentu 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł, ale mój mąż strzelać nie lubi :D Nie rajcuje to go :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój chłop chętnie by sobie postrzelał :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Moj by na pewno z chęcią poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. A tam facet xd sama z chęcią bym tak odreagowala poprzedni swój tydzień.

    OdpowiedzUsuń