26 grudnia 2016

Kredka do brwi - Smart Girls get more

Witajcie Kochani !

Dziś z racji że są Święta i mam troszkę wolnego czasu,gdyż  dziećmi chętnie zajmuję się rodzina. Chciałabym Wam przedstawić kredkę do brwi otrzymaną od marki Smart Girls get more.




Kredkę otrzymałam w odcieniu Medium 02, myślę że będzie spokojnie pasować blondynce jak i brunetce.  Z jednej strony znajduje się kredka (do temperowania), a z drugiej szczoteczka. To bardzo duże ułatwienie - nie trzeba jej mieć osobno.  Wykonana z solidnego twardego drzewa, dzięki czemu tak szybko jej nie zniszczymy. Szczoteczka okazała się bardzo, bardzo dobra - nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Przyznam szczerze że bardzo się z nią polubiłam. Pięknie podkreśla i daje naturalny efekt




Jest dość  miękka, więc z łatwością ją naniesiemy, pozwala to również na precyzyjną aplikację. Dobrze wypełnia przestrzenie między brwiami. Efekt można śmiało stopniować, po dwukrotnym przejechaniu w tym samym miejscu kolor jest intensywniejszy.



Aplikacja jest błyskawiczna i bezproblemowa, dlatego gorąco polecam kredkę wszystkim osobom początkującym w podkreślaniu brwi. Szczoteczką można bez najmniejszego problemu wyczesać nadmiar, dzięki czemu brwi wyglądają naturalniej. Z tą kredką po prostu nie da się przesadzić.




Zapraszam Kochani na stronę internetową Smart Girls get more oraz profil na Facebooku.






40 komentarzy:

  1. Też ją mam i faktycznie jest naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tym kolorku :) Ja staram się odejść od kredek i używam pudru do brwi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny makijaż :) Podoba mi się ta kredka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kredka, ma ładny kolor :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż,kredka wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie tę samą i jestem z niej bardzo zadowolona. Zdecydowanie sprawdzi się zarówno u początkujących, jak i u tych trochę bardziej doświadczonych :D

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka wydaj się na prawdę w porządku. Jednak ja nie przepadam za kredkami, raczej u mnie pójdzie w ruch tusz do rzęs i eyliner. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci podkreśliła brwi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pisałam do nich o współprace, ale na razie cisza. ja nie umiem dbać o brwi ani o powieki. nie mam nawet żadnej paletki cieni, ale powoli się przymierzam :) . a tej firmy nie znam, gdzieś się przypadkiem natknęlam na IG i jestem ciekawa ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kredek do brwi nie używam, jeśli już to korektor. Mimo to ładnie wygląda u Ciebie na brwiach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również posiadam tą kredkę :) I choć nie jestem zwolenniczką malowania brwi kredką (wolę woski, cienie) to muszę przyznać, że ten produkt jest warty polecenia. Umożliwia precyzyjne wyrysowanie konturów brwi i jest niesamowicie trwała :) Ciekawa recenzja, dobre zdjęcia - pełen profesjonalizm! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zastanawiałam się nad zakupem kredki do brwi, ponieważ na ogół używam pomady do brwi i chciałabym wypróbować coś nowego. Świetny post kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście efekt jest niesamowity!
    Osobiście używam kredki z essence i też jest fajna :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/12/small-talks.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo pierwszy raz slysze o tym produkcie. Wlasnie poszukuje czegos sprawdzonego do brwi, a Twoja recenzja znacznie mi to ulatwila.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta kredka, daje bardzo naturalny efekt. Ja osobiście brwi wypełniam cieniem, jednak myślę że wypróbuję ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kredka wydaje się być bardzo fajna, ja jednak zakochałam się w cieniu GR :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kredka daje bardzo fajny efekt sama muszę poszukać jakiejś w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na brwiach wygląda całkiem fajnie jednak nie przepadam za kredkami, zdecydowanie wole cienie do brwi z GoldenRose :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny,naturalny efekt! Na pewno zakupię w najbliższym czasie tą kredkę :) Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt, ja właśnie poszukuje swojego ideału, testuje wszystko co popadnie i chyba się skuszę na tą kredke :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam okazji testować tej kredki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero uczę się tajników makijażu, na pewno wypróbuje kredkę bo z obecnej jestem kompletnie niezadowolona -,- jest strasznie twarda i zbyt ciemna

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny, naturalny efekt. Kolejnym razem na pewno zdecyduję się na tę kredkę :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używam tego typu kredek ale powiem ci ...Bardzo fajny efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. O, ten kolor jest bardzo zbliżony do mojego koloru. Jednakże ja kredek bardzo rzadko już teraz używam, chyba, że się bardzo spieszę. Lubuję się w pomadach do brwi i wolę wyrysować je pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny makijaż :) z chęcią wypróbuję tę kredkę :) wydaje się być na prawdę dobra! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę cienie od kredek :P ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście fajna ta kredka, chyba w nią zainwestuje :)

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie umiem kredką robić brwi. Używam obecnie cieni specjalnych wraz wygodnym pędzelkiem

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te zdjęcia ;)
    A ja serdecznie zapraszam na mojego bloga. Fit i zdrowo przede wszystkim, zainteresowałem ? No to zapraszam ;) http://fitbyrafal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kredka fajna sprawa. Ja poki co nie musze malowac. Jednak przymierzam sie do ogarniecia mego buszu przez kosmetyczke, wyrownania przede wszystkim wiec moze i o kredce pomysle bo u Ciebie efekt mega ! Nie wiem jak sobie poradze,ale moze metoda prob i bledow beda moje brwi tak jak Twoje wygladaly 😍

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kredka, uwielbiam miekkie którymi da się zrobić smokey eye na wieczorowe wyjście...i zarazem naturalne- do dziennego make up 😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za kredkami, natomiast tą miałam i jest godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń