05:23

GORVITA - SPRAY MINERALE RABKA SPA

Witam Was Kochani .

Sezon zimowy uważam w pełni za otwarty , dziś rano wstałam podciągając roletę oczom nie wierzyłam śniegu aż za kostki , wszędzie pięknie biało , wreszcie przyszła i do Nas typowa zima , co niezmiernie cieszy mojego synka , który uwielbiam jazdę na sankach oraz lepienie bałwana , chociaż ma dopiero 28 miesięcy uparcie gania Nas ze śnieżkami. Mama jest troszkę mniej zadowolona , jestem typowym zmarzluchem , który widząc śnieg i temperaturę , która króluję na dworze z miłą chęcią nie wychodziła bym z pod koca , ale cóż jak to dla matki najważniejsze jest szczęście dziecka i przeboleje te mrozy :)
Z córeczką jesteśmy już po pierwszym  szczepieniu , jest troszkę marudna i mama przez to ma troszkę mniej czasu , ale na szczęście bez innych objawów się obeszło , dobrze zrobi jej zimowy , orzeźwiający spacerek. 
A jak tam u Was Kochani spadł śnieg ? Czy jest straszna chlapa jak u Nas przez cały tydzień było ?


Dziś recenzja Rabki SPA, którą mogę przetestować dzięki agencji CREDO PR.






SKŁAD:
Aqua (modyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo - chlorkowo - sodowej - bromkowo - jodkowo - borowej z Uzdrowiska Rabka S.A, Glycerin, Kalanchoe Pinnata Extract, Lavandula angustifolia (Lavender) Flower Extract)
Składniki pochodzenia naturalnego.



MOJA OPINIA:

Produkt opakowany jest w opakowanie kartonowe, ponadto zawiera instrukcję z najważniejszymi informacjami na temat zastosowania mgiełki. Sama mgiełka znajduje się w 200 ml (na karoniku jest napisane 215ml , ale to drobny błąd ) buteleczce ze sprayem .



Mgiełka o bardzo przyjemnym lawendowym zapachu.
Świetnie nawilża, pozostawiając na skórze filtr, który daje poczucie świeżości i nawilżenia. Spray się nie zacina oraz dobrze rozprowadza produkt.



Ze względu na naturalne składniki produkt ma bardzo krótką datę przydatności do zastosowania – zaledwie 3 miesiące od otwarcia jak dla mnie to dodatkowy plus dla mgiełki. Spray łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Redukuje ściągnięcie skóry na długi czas. Ja najczęściej stosuję jednak produkt do przemywania twarzy po demakijażu, ponieważ pozostawia ją gładką. Produkt spisał się u mnie rewelacyjnie , na pewno nie raz jeszcze do niego wrócę. Za 200 ml produktu zapłacimy około 10 zł.




Zapraszam Was do odwiedzenia strony agencji CREDO PR,


jak i również strony internetowej GorVita.





30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miałam co do produktu duże wątpliwości , ale nie zawiódł mnie;*

      Usuń
  2. Również testowaliśmy. Są bardzo dobre:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że ma naturalne składniki, ale 3 miesiące przydatności by się u mnie nie sprawdziły.. ja bardzo wolno zużywam produkty, więc pewnie połowa by mi się zmarnowała :( a w jaki sposób ukazała się u Ciebie alergia na serum do rzęs? Bo ja zauważyłam czerwoną linię w miejscu smarowania.. zalecono mi odstawić na parę dni.. również zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię Gościć Sandro;*
      dokładnie po serum powieka stała się troszkę zaczerwieniona oraz czułam swędzenie oraz szczypanie , teraz leczę oczko nawet tuszu nie mogę nałożyć , ale spróbuję jeszcze raz.

      Usuń
  4. Podoba mi się sposób w jaki piszesz, bardzo przyjemnie się to czyta. Poza tym super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tego nie miałam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , polecam . Najbardziej ze względu iż ma naturalny skład;*

      Usuń
  6. O fajne psykadelko, bardzo ciekawe :-) U mnie na Roztoczu mega biało :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie to zdecydowanie nowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również była , ale ja uwielbiam próbować nowych rzeczy :)

      Usuń
  8. bardzo ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super i jeszcze za taką cenę, muszę go sprawdzić !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że skład fajny, ale chyba nie zdążyłabym zużyć w ciągu 3 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam również po depilacji w celu złagodzenia i powiem Ci że dość szybko ubywa:)

      Usuń
  11. Miałam kilka kosmetyków tej marki, tego akurat nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie teraz strasznie sypie śnieg, pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama mam mgiełkę solankową, ale innej firmy i bardzo ją sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja! Świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna recenzja! Świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger