05:14

Bio Oil - Hit czy Kit?

Witam Was!

Nasza skóra przez całe życie jest narażona na wiele szkodliwych czynników.
Poprzez różnego rodzaju urazy jesteśmy narażeni na blizny, w okresie dojrzewania lub podczas ciąży na naszym ciele mogą pojawić się szpecące rozstępy.
Z wiekiem nasza skóra starzeje się i mogą pojawić się na niej przebarwienia.
Na rynku kosmetycznym jest pewien kosmetyk, który pomaga nam uporać się z już zaistniałymi problemami.
A jest nim olejek Bio Oil , który otrzymałam do przetestowania od Bio-Oil Polska.

 Dziękujemy;*










Co mówi o nim producent?   

Bio Oil jest specjalistycznym produktem do pilegnacji skóry. Przygotowany aby pomóc poprawić wygląd blizn, rozstępów i nierównego kolorytu skóry. Jego unikalna receptura, ktora zawiera przełomowy skłądnik PurCellin Oil, jest wywysokoefektywna w przypadku problemu ze skórą starzejącą się i odwodnioną. 



Rekomendowany do użycia w przypadku

* Blizn 
* Rozstępów 
* Nierównomiernego kolorytu skóry 
* Skóry starzejącej się 
* Skóry odwodnionej 

 Oraz codziennej pielęgnacji. 

Odpowiedni na ciało i włosy. Hipoalergiczny. Odpwoiedni dla skóry wrażliwej.

Myślę, że każda z nas znalazłaby mu wiele jeszcze milion innych zastosowań, więc to pozsostawiam Waszej wyobraźni. 






Moja Opinia :


Na samym początku chciałam zakomunikować , iż kobietą w ciąży wolno stosować olejek dopiero stosować w II trymestrze ciąży , iż posiada w składzie pochodną retinolu . Ostrzeżenie oczywiście umieszczone zostało w ulotce .
Otrzymałam go w dobrym momencie , gdyz od 30 tygodnia następuję szybki wzrost maleństwa , a wiąże się z tym napięcie oraz pękanie  skóry , właśnie wtedy pojawiają się rozstępy , które zostają nam już na całe życie .
Ja zaczęłam smarować olejkiem mój już dość spory brzuszek w 6 miesiącu , aktualnie jestem już w połowie 7 :)






Olejek Bio Oil okazał się lekkim i mało tłustawym , bezbarwnym olejkiem o zapachu lawendy , który tak bardzo uwielbiam oraz który tak długo utrzymywał się na moim ciele. Metoda grzania olejku w dłoniach , słabo się sprawdza iż produkt szybko wchłania się w dłonie . Aplikowałam bezpośrednio na brzuch po czym drugą ręką delikatnie rozsmarowywałam na zacnej piłeczce;) Aby zobaczyć efekt po miesiącu stosowania wystarczy smarować brzuszek dwa razy dziennie , oczywiście tyczy się to tak samo twarzy dłoni , czy do czego tam kochane go używacie ...


Ja również używałam go wieczorem do nawilżenia twarzy po demakijażu , iż moja skóra woła o pomoc . W moją pobudzoną  ciążowymi hormonami łojotokową cerę nie wchłaniał się już tak błyskawicznie .

Ze względu na to iż nie smarowałam buzi rano olejkiem , ciężko stwierdzić w jakim czasie od wsmarowania , można nałożyć makijaż , ale myślę że 15-20 minut powinno wystarczyć , taka szybka kawka :)

Oczywiście nie polecam go osobą z cerą wrażliwą , skłonną do podrażnień i uczuleń , iż olejki eteryczne mogą wywołać niepożądane efekty , w moim przypadku nic się nie dzieję , ale zawsze warto wykonać test uczulający przed nałożeniem na większą powierzchnie ciała:)

Zapach Olejku chodź nie jest bardzo mocny, może wywołać nudności u co wrażliwszych mam.







RELACJA NA TEMAT SKUTECZNOŚCI :

BRZUCH : Po miesiącu wmasowywania preparatu 2 razy dziennie : raz rano na suchą skórę i drugi wieczorem po prysznic w wilgotną skórę brzuszka stwierdzam :

* Skóra zdecydowanie jest bardziej nawilżona i jaśniejsza,
* Brak pojawienia się nowych rozstepów , znaczne rozjaśnienie rozstępów z pierwszej ciąży ,
* Mniejsza widoczność blizny po cesarskim cięciu .

Podsumowując :

Jak najbardziej polecam , oczywiście słyszy się na temat tego produktu różnorakie opinie i te negatywne jak i te pozytywne , ale cóż każdy z nas ma inna skórę i na pewno żaden kosmetyk nie zadziała na nas tak samo , ale jak najbardziej warto wypróbować i samemu się przekonać jak olejek Bio Oil zadziała właśnie na Tobie :) Mój brzuszek jest w świetnej kondycji a to dzięki olejkowi iż w pierwszej ciąży zasypywał mnie narzeczony kremami , mleczkami , balsamami , a rozstępów , niestety nie uniknęłam i zostało ich dość sporo, które dzięki olejkowi stały się mniej widoczne , oczywiście nie liczyłam na to iż znikną całkiem , ponieważ na to są znikome szanse ...


TWARZ: Znacznie jaśniejsza , przebarwienia zniknęły , zmiany stają się mniej widoczne , co mnie niezmiernie cieszy . Nie ma co się rozpisywać , jak dla mnie produkt jest zdecydowanie pozytywny i naprawdę działa !!


Zapraszam na stronę Facebooka producenta: Bio Oil Polska
Oraz stronę internetową : Bio Oil Polska


Stosowałyście Bio Oil ? Jak się u WAS sprawdzał ? Spisał się czy raczej wylądował w koszu?



Buziaki Kochani !!!;*

22 komentarze:

  1. Z tego co widze, kosmetyk naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa i to całkiem nieźle radzi sobie z małymi rozstępami , stają się dużo jaśniejsze , praktycznie nie widoczne . Dużym plusem jest to , że świetnie nawilża:)

      Usuń
  2. Sporo o nim słyszałam, ale sama nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno wpadnie w Twoje rączki Kochana i będziesz ta samo zadowolona jak i ja :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze doczynienia z pielęgnacją skóry w czasie ciązy nie miałąm ale o bio oil dużo dobrego słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością nie zaszkodzi wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Bio Oil, przeważnie stosuję go do nawilżenia skóry twarzy.
    :*
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie szału nie zrobił ale ogólnie nie mam zastrzeżeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym mówię , zależ od Nas jak na Nas zadziała , na jednego lepiej na drugiego gorzej ...;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ciała mamy różne , typy skóry również, więc na jednych zadziała idealnie , na drugich dobrze a na niektórych w ogóle, wręcz im zaszkodzi :) Taka nasza natura , jak nie spróbujesz to nie wiesz:*

      Usuń
  8. Mam ale jeszcze nie testowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już przetestujesz , koniecznie daj Kochana znać jak tam wrażenia :)

      Usuń
  9. Zastanawiałam się nad nim po ciąży jednak ostatecznie darowałam sobie zakup;) Przyznam, że retinol odrzuciłby mnie od produktu na całą ciąże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Kochana że po ciąży nie zadziałałby tak jak należy , możliwe że zminimalizowałby rozstępy , gdyby takie się pojawiły , ale całkowicie one już nie znikną .

      Buziaki :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ideałem to on nie jest , ale spełnia należycie swoje zadanie :*

      Usuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger