06:35

Mega Bronzer i Ultra Bronzer od Onyx

Witam Was Słoneczka;*

Dziś chcę Wam przedstawić produkty które otrzymałam od firmy Onyx , a są to dwie saszetki Mega Bronzer oraz dwie saszetki Ultra Bronzer .







MEGA BRONZER













Od producenta:

Ten 2-krotny bronzer o kuszącym zapachu wanilii pomoże Ci osiągnąć efekt seksownej, głębokiej opalenizny w imponująco krótkim czasie. Dzięki zawartej w nim kofeinie, wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej i przyspiesza mikrokrążenie, dzięki czemu skóra staje się bardziej napięta, a jej powierzchnia wygładzona. Wzbogacony o miedź, stymuluje enzymy niezbędne w procesie wytwarzania melaniny oraz syntezy kolagenu w skórze, aby nadać jej perfekcyjny i zdrowy wygląd.
  • zapach wanilii
  • kofeina – wspomaganie redukcji tkanki tłuszczowej
  • miedź – stymulowanie enzymów do procesu wytwarzania melaniny i syntezy kolagenu







ULTRA BRONZER








Opis Producenta:




To 2-krotny bronzer o świeżym, morskim zapachu, który pomoże Ci osiągnąć efekt pięknej i naturalnej opalenizny w zaskakująco krótkim czasie. Zawiera olej Makadamia, którego niezwykłe właściwości idealnie pielęgnują skórę suchą i podrażnioną, gdyż odpowiadają za odpowiednie jej nawilżenie. Wzbogacony także o masło kakaowe i wyciąg z aloesu pomaga w regeneracji skóry, pozostawiając ją jedwabiście gładką.




Moja Opinia:


Produkty znajdują się w saszetkach o pojemności 15 ml. Jedna saszetka wystarczy na dwukrotne pokrycie całego ciała. W sprzedaży dostępna jest także wersja w tubce (150 ml).

Nie chodzę często do solarium , najczęściej przed latem , aby nie wystawiać bladego ciała na słońce;*
 Używałam kilka przyśpieszaczy do opalania z kompleksem brązującym. Efekt był taki, że cała się po nich lepiłam i śmierdziałam nudną wonią sztucznych kompozycji zapachowych.
 A te są niesamowite! Skóra jest nawilżona a nie lepka . 
Zapach wanilii w przypadku Mega Bronzera jest delikatny i zarazem bardzo przyjemny , a zapach ultra bronzera jest świeży i kojący zostawia na skórze efekt chłodzenia , coś dla tych , którzy cenią sobie świeżość w każdej sytuacji;*
Najważniejszą zaletą tych  produktów jest powalające działanie, bardzo szybko widać efekty równomiernej opalenizny . Widać różnice z innymi produktami tego typu, żaden nie daje takich efektów. Smaruję bronzerem ciało na szybko przed skorzystaniem z solarium i nigdy nie miałam żadnych smug. Polecam niecierpliwym, warto skorzystać z pomocy takiego kosmetyku bo można chodzić do solarium dużo rzadziej i cieszyć się tą opalenizną przez długi czas.

Jestem zadowolona z efektów produktów.

Czy zakupię ??
Zdecydowanie w okresie letnim;*











Zapraszam Was Kochani Serdecznie do zapoznania się z asortymentem firmy; KLIK
Oraz na Facebooka: KLIK



Buziaki;*

8 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jaki efekt dają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczęta nie dodałam efektu bo nie zrobiłam zdjęcia przed..ale po pierwszym użyciu już widać efekt lekkiej opalenizny, co prawda nie jest mocno brązowa, ale muśnieta lekkim kolorem:-)

      Usuń
  2. Mnie taka saszetka by nie starczyła na całe ciało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KocHana mi saszetka jedna na dwa razy starczyła ;) naprawdę produkt ma bardzo gęstą konsystencję :-*

      Usuń
  3. a ja mam cere cimną wiec chociaz na takie bajery kasy nie musze wydawac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, mnie szybko słoneczko łapie, lek w okresie jesienno zimowym jestem blada:-(

      Usuń
  4. Takie balsamy do opalania w solarium to naprawdę świetna sprawa. Mam już małe doświadczenie, bo opalałam się bez i z... i muszę przyznać, że teraz jak wybieram się do solarium to zawszę skuszę się na jakiś bronzer lub przyspieszacz :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger