02:12

Świąteczne życzenia dla moich Czytelników :)


Przyznam szczerze, że nie przepadam za świętami. Denerwuje mnie to, że wszystko jest takie schematyczne i każdy się stara być tego dnia świetnie przygotowanym. Bogato ozdobiona choinka, pyszne ciasta, mnóstwo potraw, prezenty i każdy wyspowiadany. Przykro mi, że ludzie tylko raz w roku tak się starają i mam wrażenie, że nie wiedzą po, co to wszystko. Ile razy to właśnie podczas świąt rodzi się najwięcej kłótni. 
Nawet przyznam szczerze, nie chciałam składać życzeń na blogu. Nie dlatego, że nie zależy mi na moich czytelnikach, tylko dlatego, że już każda blogerka i bloger to zrobili. Poza tym nie jestem dobra w składaniu życzeń. Nie potrafię wyrazić słowami tego wszystkiego, co chciałabym Wam przekazać. Nieraz zdarzało mi się powiedzieć do osoby, że "wszystko to, co chcę Ci przekazać powiem Ci w duszy" i staliśmy i patrzyliśmy na siebie kilka minut, a mnie zalewał potok dobrych myśli :)
Nie mniej jednak pomyślałam, że niektórzy z Was mogliby się poczuć ominięci. Dlatego też spieszę z życzeniami :)


Kilka słów do moich Czytelników
To, czego będę Ci życzyć przyznam szczerze najchętniej życzyłabym sobie. Dlatego życzę Ci:
  • aby Twoje tegoroczne święta były lepsze od pozostałych,
  • aby świętowanie obyło się bez zbędnych kłótni i nieporozumień,
  • abyś rozpoczął/-a 2015 rok ze świadomością, że jesteś pogodzony/-a ze wszystkimi swoimi bliskimi,
  • pozytywnych ludzi wokół siebie, im więcej tym lepiej:)
  • umiejętności okazywania tego, że masz serce, abyś potrafił/-a dzielić się sobą z innymi, abyś znajdował/-a dla innych czas i umiejętnie go wykorzystywał/-a
  • abyś zawsze doceniał/-a to, co masz,
  • abyś zawsze starał/-a się dojrzeć pozytywy, nawet tam, gdzie ich nie ma,
  • abyś każdego dnia wstawał/-a rano wypoczęta i pełna energii.
  • aby wszyscy członkowie Twojej rodziny zawsze wstawali prawą nogą,
  • abyś miał/-a końskie zdrowie:)
  • wytrwałości i cierpliwości - w dzisiejszych czasach bardzo ciężko o takie cechy,
  • abyś nie omijał/-a ważnych momentów w swoim życiu,
  • abyś potrafił/-a dostrzec to, że każda chwila jest tą jedyną, więcej się nie powtórzy i warto ją dobrze wykorzystać,
  • abyś nie zalegał/-a przed telewizorem i nie marnowała swojego czasu,
  • abyś wreszcie w siebie uwierzył/-a,
  • siły do wierzenia w Boga i dużo silnej woli, aby sprostać wszystkim wyzwaniom, jakie stawia przed nami wiara,
  • abyś dalej czytał/-a moje blogi (wiem... mało skromne:D ).
Ściskam ciepło każdego z Was z osobna,
Wesołych Świąt!

Mama i Ja ...



12 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt:) też średnio je lubię:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nawzajem! :) Spokojnych i Zdrowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wita nowy obserwator i zyczy wtrwałości w prowadzenia bloga i wesołego ostatniego dnia świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szczere życzenia! Wesołych Świąt, chociaż to już ostatni ich dzień.

    Obserwuję :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne życzenia... a więc wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ciepło spędziłaś święta :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do wpadnięcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta się skończyły, więc życzę szczęśliwego nowego roku ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger