13:05

Krem Nawilżający do rąk oraz Pomadka ochronna z olejem z wiesiołka - GAL




Dziś przedstawię Wam już  ostatnie dwa produkty , które otrzymałam  w ramach współpracy z firmą farmaceutyczną GAL.
a będą to produkty do codziennej pielęgnacji krem nawilżający z olejem z wiesiołka oraz pomadka ochronna z olejem z wiesiołka. 



KREM NAWILŻAJĄCY Z OLEJEM WIESIOŁKA





Od producenta:



Krem nawilżający przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. Zawiera naturalne składniki, między innymi olej z nasion wiesiołka stabilizowany witaminą E, która posiada właściwości antyoksydacyjne. Doskonale nawilża i uelastycznia wysuszone partie skóry. Szczególnie polecany jest jako krem na dzień.

Sposób użycia:

Niewielką ilość kremu rozprowadzić na oczyszczoną (umytą) powierzchnię skóry i delikatnie wmasować.

Zawartość:

100 ml


Moja Opinia:
Bardzo fajny krem, o delikatnym zapachu i skutecznym działaniu, ma gęstą konsystencję i, niestety, jest tłusty, co u mnie wyklucza go z kategorii stosowanych w ciągu dnia, ale na noc był idealny, zwłaszcza gdy stosowałam go w połączeniu z bawełnianymi rękawiczkami, rano dłonie były w doskonałej kondycji, piękne, odżywione, wygładzone, miękkie i delikatne w dotyku - cudny! Wydajność ma wysoką, dzięki treściwej konsystencji, za wiele go nakładać nie trzeba, bardzo przyjemny, wygodny w użyciu - jako krem na noc, regenerująco - nawilżający sprawdza się idealnie!


POMADKA OCHRONNA Z OLEJEM WIESIOŁKA

 


Od producenta:

Pomadka przeznaczona jest do codziennej ochrony ust przed działaniem czynników atmosferycznych: słońca, wiatru, mrozu. Zapobiega wysychaniu i pękaniu warg, delikatnie je natłuszcza i łagodzi podrażnienia.

Sposób użycia:

Produkt nanosić na usta przed codzienną ekspozycja na warunki atmosferyczne.

Zawartość: 4,3 g


Moja Opinia:


Pomadek ochronnych nigdy dosyć! Ta świetnie nawilża, nabłyszcza. Usta są po niej gładkie i miękkie, niestety nie jest to długotrwały efekt. Używana systematycznie spełnia swoje właściwości, koi też spierzchnięte usta. Częsta aplikacja i mała pojemność sprawia, że w moim odczuciu nie jest wydajna. W kontakcie z wysoką temperaturą może się delikatnie topić. Jest całkowicie bezbarwna, przypomina wazelinę, sprawdza się jako baza pod pomadki, nie wałkuje ich. Opakowanie - lekko "hałaśliwe" ;)




Zapraszam Was na Facebooka:



Oraz na stronę:





Macie Jakieś ulubione Kremy do rąk , które w okresie jesienno- zimowym są nam niezbędne;*??

12 komentarzy:

  1. jakoś nie używam kremu do rąk :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/2014/12/wielkie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kremy cztery pory roku:) uwielbiam ich warianty zapachowe:) a ta pomadka mnie strasznie zainteresowała:) Wesołych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a Tobie życzę Udanego oraz Szczęśliwego Nowego Roku..

      Usuń
  3. Ciekawe produkty, miło było poznać pani opinię na ich temat :)
    Pomadka mnie zainteresowała, uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki i masełko co ust ^^

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez kremu do rąk nie jestem w stanie normalnie funkcjonować, jestem od nich uzaleźniona. Lubię Cztery Pory Roku, Ziaja, a równie dobrze u mnie sprawdza się zwykły krem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nie może zabraknąć kremu do rąk , zbyt często mam przesuszone rączki...

      Usuń
  5. Dziękuję za życzenia ;) Wesołych Świąt i sukcesów w blogowaniu oraz pijanego sylwestra! :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milena za życzenia...

      Tobie życzę Udanego oraz Szczęśliwego Nowego Roku..

      Pozdrówka

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę te produkty :) Swojego ulubionego kremu nie posiadam, ale za to ulubionych pomadek ochronnych mam w ogrom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Kochana za piękne życzenia...
    Tobie zostało mi życzyć Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pomadka już od jakiegoś czasu za mną chodzi, Myślę, że w końcu ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger