22:07

Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką - Avon - Planet Spa

Witam Witam..
Na dzisiaj przygotowałam dla was recenzję śródziemnomorskiej nawilżającej maseczki do twarzy z oliwką Avon SPA.   




Według producenta:
Przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia, doskonale ją odświeża i nadaje jej aksamitną miękkość.







KONSYSTENCJA:
Nie jest kremowa. Wyglądem i w dotyku przypomina taki trochę rozcieńczony klej w tubce.  Głupio to brzmi ale tak jest. Powiedziałabym, że konsystencja jest bardziej wodnista niż kremowa, ale też nie jest tak, że wylewa nam się na wszystkie strony. Jest dość gęsta, ale łatwo się ją rozsmarowuje.







Moja Opinia:

 Nie wiem dlaczego, ale pokładałam w niej nadzieję na dobre nawilżenie i nieco się zawiodłam. Owszem nawilża, ale krótkotrwale.Maseczkę trzymamy na twarzy przez 20 min, a już w tym czasie zaczyna znikać uczucie nawilżenia. 
Skład również nie jest zbytnio naturalny. Jednak maseczka ta mimo wszystko nie podrażniła i nie uczuliła mojej skóry.
 Cena bez promocji jest zbyt wygórowana jak na taki kosmetyk (23,99zł). Za tą cenę możemy znaleźć dużo lepsze maseczki nawilżające.
 Po zmyciu *skóra faktycznie jest gładka*, ale efekt jest *tylko powierzchowny*. Po umyciu nie ma śladu po tej gładkości i miękkości , chociaż być może osoby o normalnej, bądź tłustej skórze zauważą jakieś bardziej wymierne efekty. U mnie nie stało się nic szczególnego, *twarz nawilżona tak samo, jak po użyciu średniego kremu nawilżającego*. W dodatku następnego dnia, *skóra powraca do stanu przed użyciem*.


Ocena Końcowa:
3/5


Używacie  maseczek z Avon?  Jak się u Was spisały?

11 komentarzy:

  1. Jeszcze jej nie miałam, u mnie hitem jest glinka czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jednak wolę glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich maseczki. Tej nie miałam ale polecam oczyszczające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jej nie wypróbuję :) No nic :)
    www.pozytywizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam fioletową wersję i bardzo ją polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja musze kupić z tej serii oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i jakoś nie mogę jej skończyć :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale szkoda, że się zawiodłaś ;/

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć aby nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam i mieć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki naturalne zawsze spoko. Warto stawiać na takie propozycje. Zobaczcie sobie tu może sklep https://koreabu.pl i ich kosmetyki koreańskie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger