04:15

Recenzja Statuetek od CrystalCity !




Niedawno w ramach współpracy dostałam przesyłkę od Crystal City , więc chciałabym  Wam nieco przybliżyć wygląd statuetek oraz moja opinie na ich temat:)




 O FIRMIE :



 Działalność produkcyjną w obszarze gadżetów reklamowych, pamiątek oraz upominków w wykonywanych w technologii grawerowania laserem 3D rozpoczęliśmy w 2009 roku. Od tego czasu systematycznie inwestujemy w swój park maszynowy oraz jakość obsługi. Oferujemy szeroki wybór szklanych statuetek, które poddajemy obróbce laserem 3D. Wykonujemy w nich grawerunki grafik 2D, modeli 3D oraz zdjęć przestrzennych. Każda z tych technik wyróżnia się swoimi unikalnymi właściwościami. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat przeczytaj przygotowany przez nas artykuł o technice grawerowania laserem 3D.
Z myślą o kliencie detalicznym uruchomiliśmy sklep internetowy pod marką CrystalCiTY. Za jego pośrednictwem osoby potrzebujące upominku dla najbliższych mogą w szybki i wygodny sposób zamówić spersonalizowaną statuetkę. Większość produktów dostępnych w ofercie sklepu można poddać indywidualizacji na co najmniej jeden z trzech sposobów: wybierając jeden z dostępnych szablonów (wzorów), wpisując własną dedykację lub dodając zdjęcie.




Tak oto prezentują sie moje statuetki:




Dwa Serca 3D ~ średnia statuetka



Oryginalny prezent dla ukochanej /ukochanego , jeśli ktoś nie ma pomysłu na prezent niespodziankę warto przejrzeć asortyment sklepu polecam;*

Pamiątka Ślubu » Gołąbki Miłości « duża statuetka







Rocznica ślubu rodziców... Przepiękny prezent .. Mamusia na pewno byłaby wniebowzięta... ( Moja już mi powiedziała , że bardzo udany prezent byłby;) )


MOJA OPINIA:

 Statuetki zapakowane w eleganckie i estetyczne pudełka, wyścielane delikatnym materiałem , nie dość że chroni statuetkę przed jakim kol wiek uszkodzeniem , to również pięknie się prezentuję, dlatego idealnie nadaję się na prezent. Nie trzeba pakować jej w osobnym pudelku. Pięknie się prezentują na każdego rodzaju meblach.  Nie osiada na nich duża ilość kurzu. Statuetki są piękne , błyszczące , a metoda w 3D dodaje mnóstwa uroku!:) Więc w jednym zdaniu :

Nic dodać - Nic ująć
Są Boskie;*








3 komentarze:

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger