26 lipca 2014

Lakier do paznokci Speed Dry 30 - Avon

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam lakier od Avon Speed Dry 30.


Oraz zaprosić Was na moją stronę na facebook:)
Klik



Od producenta:

Szybkoschnący lakier do paznokci ze specjalną formułą - wysycha w niespełna 30 sekund! Super dokładny, płaski pędzelek ułatwia aplikację. Efekt: formuła z pyłem ze skały wulkanicznej utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku.


 Moja Opinia:

Lakier jest zupełnie kremowy.
Dość dziwnie się nim pracuje. Nie jest on gęsty, ale przy nakładaniu na paznokieć wydaje się taki gruby. Wiem, dziwnie to brzmi, ale tak to jest. Nawet mała jego ilość na pędzelku dawała taką grubą warstwę.
Już nałożony jednak, szybko wysycha i prezentuje się ślicznie
.
Tu miłe zaskoczenie, niektóre lakiery według mnie bardzo brzydko pachną a woń tego jest praktycznie nie wyczuwalna. Ja mam dość wrażliwy nos na zapach i przy mocnych łzawią mi oczy a tu nic takiego nie miało miejsca
 Producent gwarantuje wyschnięcie lakieru w 30 sekund. Bujda totalna! Ja po 25minutach (dwie warstwy) miałam nadal klejące pazurki na których odbijało się wszystko czego się dotknęłam.
Porażka! 




A Wy  stosujecie lakiery AVON?

Zapowiadam , iż niedługo wystartujemy z nowym konkursem!!;*
Bądźcie czujni;)

22 lipca 2014

Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką - Avon - Planet Spa

Witam Witam..
Na dzisiaj przygotowałam dla was recenzję śródziemnomorskiej nawilżającej maseczki do twarzy z oliwką Avon SPA.   




Według producenta:
Przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia, doskonale ją odświeża i nadaje jej aksamitną miękkość.







KONSYSTENCJA:
Nie jest kremowa. Wyglądem i w dotyku przypomina taki trochę rozcieńczony klej w tubce.  Głupio to brzmi ale tak jest. Powiedziałabym, że konsystencja jest bardziej wodnista niż kremowa, ale też nie jest tak, że wylewa nam się na wszystkie strony. Jest dość gęsta, ale łatwo się ją rozsmarowuje.







Moja Opinia:

 Nie wiem dlaczego, ale pokładałam w niej nadzieję na dobre nawilżenie i nieco się zawiodłam. Owszem nawilża, ale krótkotrwale.Maseczkę trzymamy na twarzy przez 20 min, a już w tym czasie zaczyna znikać uczucie nawilżenia. 
Skład również nie jest zbytnio naturalny. Jednak maseczka ta mimo wszystko nie podrażniła i nie uczuliła mojej skóry.
 Cena bez promocji jest zbyt wygórowana jak na taki kosmetyk (23,99zł). Za tą cenę możemy znaleźć dużo lepsze maseczki nawilżające.
 Po zmyciu *skóra faktycznie jest gładka*, ale efekt jest *tylko powierzchowny*. Po umyciu nie ma śladu po tej gładkości i miękkości , chociaż być może osoby o normalnej, bądź tłustej skórze zauważą jakieś bardziej wymierne efekty. U mnie nie stało się nic szczególnego, *twarz nawilżona tak samo, jak po użyciu średniego kremu nawilżającego*. W dodatku następnego dnia, *skóra powraca do stanu przed użyciem*.


Ocena Końcowa:
3/5


Używacie  maseczek z Avon?  Jak się u Was spisały?

21 lipca 2014

Letnie Rozdanie!

W związku z Tym iz jest  lato, piękna pogoda mam dla was letnie rozdanie , mam nadzieje że się Wam spodoba i każdy chętnie weźmię w nim udział!:)



A więc przechodzimy do nagród( z góry  przepraszam za jakość zdjęć ale pogoda do bani i ciemno..;)):


W skład wchodzi :

* balsam pod prysznic NIVEA
* maseczka  AVON NATURALS
*3 próbki  z ZIAJA
* Dla osłody pralinki SŁODKA POKUSA,
*Bronzer LUXE
*2 lakiery pękające
* mała szkatułka na drobiazgi,
* stopka;)



Regulamin:
1. Organizatorem i sponsorem nagród rozdania jest właściciel bloga - Madzia, 
2. W rozdaniu wygrywa 1 osoba w drodze losowania.
3. Zgłoszenia są przyjmowane od 21.07-21.08.2014r.  po upływie terminu zgłoszenia nie będą brane już pod uwagę. 
4.Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 5 dni od zakończenia rozdania. 
5.. Na adresy do wysyłki osóby, która zostanie wylosowana czekam 3 dni. Jeżeli zwycięzca się nie zgłosi do mnie na adres wredosia193@wp.pl losuję następną osobę.
6. Nagroda zostanie wysłana przez Poczte Polską.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).


Co należy zrobić, aby wygrać?


1) Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga

2) Dodać podlinkowany baner na pasku bocznym na swoim blogu

Iiii.. to wszystko!!
Zapraszam do zabawy , jeżeli zgłosi się więcej niż setka osób ... dodatkowy zestaw nagród rozlosuje!;*

Jak zrelaksować stopy w 15 minut?

Jesteś miłośniczką wysokich obcasów ? Przy małym dziecku również stopy dostają w kość..  Więc ja bardziej preferuję koturn , lub zwykły obcas..

,,W dzisiejszych czasach żadna elegantka nie 
wyobraża sobie życia bez butów na wysokich 
obcasach. Nic dziwnego, w końcu  wysokie
 szpilki wydłużają nogi, optycznie wyszczuplają
 sylwetkę, nie wspominając już o
 entuzjastycznych reakcjach mężczyzn. 
Ale czy wybierając ten typ obuwia 
zdajemy sobie sprawę z jego wpływu na nasze zdrowie?"



Chodzenie w szpilkach może się zakończyć silnym bólem stóp. Na szczęście z dolegliwością tą można sobie z łatwością poradzić za sprawą zestawu ćwiczeń rozciągających i kilku sprawdzonych sposobów na rozluźnienie napiętych mięśni. Jak szybko i skutecznie pozbyć się bólu stóp? 



Ćwiczenia dla zmęczonych stóp

1.Usiądź na podłodze twarzą do ściany, wyprostuj nogi i połóż stopy płasko na ścianie. Jeżeli jest ci niewygodnie, usiądź na poduszce. Pochyl się w kierunku nóg tak mocno, jak to możliwe, celem rozciągnięcia mięśni łydki i ścięgien (które mogą być zwężone wskutek chodzenia na szpilkach).

2.Stań w taki sposób, jakbyś właśnie zrobiła krok do przodu prawą nogą – lewa powinna pozostać z tyłu. Podwiń stopę, aby czubkami palców dotykać podłogi. Powinnaś poczuć, jak rozciągają się mięśnie stopy. Utrzymaj przez chwilę tę pozycję, a następnie zamień nogi.

3.Usiądź na krześle i przełóż lewą nogę nad prawą, umieszczając lewą kostkę na prawym udzie. Wpleć palce prawej ręki w palce lewej stopy, aby je rozdzielić. Postaraj się jak najszerzej rozłożyć palce stóp, nie ściągając ich ani w górę, ani w dół. Utrzymaj pozycję przez chwilę i zmień strony.

4.Połóż się na plecach, układając pośladki w odległości kilku centymetrów od ściany, a ramiona płasko na ziemi. Umieść pięty na ścianie, rozkładając nogi w kształt litery „V”. Powinnaś poczuć lekkie ciągnięcie w wewnętrznej części ud. Nadmiernie napięte mięśnie wewnętrzne uda mogą przeciążać łuk stopy. Dzięki temu ćwiczeniu rozluźnisz mięśnie i zlikwidujesz obrzęk kończyn.

Przyznam się bez bicia , kiedyś ćwiczyłam lecz teraz przy małym dziecku jest absolutny brak czasu:)
Ale z rączką na sercu mogę powiedzieć , że pomaga!!;)



Zabiegi na zmęczone stopy

1.Innym sposobem na zrelaksowanie zmęczonych stóp jest przygotowanie im odpowiedniej kąpieli. Wystarczy napełnić dwie miski wodą – jedną zimną, a drugą gorącą. Najpierw mocz stopy w zimnej wodzie przez 60 sekund, a następnie kolejną minutę w gorącej. Powtórz czynność 3 razy. Osusz stopy ręcznikiem i nałóż krem nawilżający.

2.Przyciemnij światło w pokoju i połóż się na brzuchu. Zadbaj o komfortową temperaturę powietrza. Umieść poduszkę pod podbiciem stóp, aby lekko je unieść. Leż w tej pozycji ok. 10-30 minut. Twoje stopy powinny poczuć się lepiej.


 Która z Was uwielbia nosić szpilki?:)

20 lipca 2014

Przesyłki z całego tygodnia.

Witam moje Kochane słoneczka;*

Dziś pogoda idealna aby wybrać się  z dzieckiem na basen odkryty:) Zero wiatru i upalne słońce, i Mamunia z chęcią by się troszeczkę opaliła;)Więc raczej wybierzemy się na pikniko -  basen;)

Przepraszam , ze ciągle nawalam co do bloga ale przygotowujemy chrzciny na 27.07 mało czasu zostało , dlatego więcej mnie nie ma na blogu , niż jestem obecna .

A teraz chciałam Wam przedstawić przesyłki z całego tygodnia:


1. Paczuszka od  Wizaż ( Klub Recenzentki Always )




2. Przesyłka w ramach współpracy z Biofer.

W składzie paczuszki:
* 6 opakowań plastrów opatrunkowych wodoodpornych,
* 4 batoniki dietetyczne,
*żelazo(dobrze przyswajalne )


3. Katalog( Domy które  kochasz)



A Wy kochane co dostałyście  na poprawę humorku?:*

17 lipca 2014

Dove ( spray ochronny) - Repair Therapy

Witam. Dziś powiem Wam kilka słów na temat sprayu ochronnego marki Dove.
Bez którego ciężko mi się obejść:)





 Jest to spray ochronny, który chroni włosy przed zniszczeniami powodowanymi wysoką temperaturą. Posiada zaawansowaną regenerującą formułę, która zawiera Micro Moisture Serum. Pokrywa ona włókna włosów warstwą ochronną, która chroni włosy przed suszeniem. Stosuje się go w ten sposób - dzielimy włosy na pasma i każde pryskamy raz. W przypadku prostownicy lub lokówki stosujemy na suche włosy i dalej postępujemy identycznie.



Ja kupiłam ten produkt ponieważ praktycznie cały rok susze włosy suszarką ( moje włosy same schną wieki). Przez to włosy mi się często elektryzują i są wysuszone. Używam odżywki ale chciałam dodatkowo je jeszcze czymś chronić. Jestem raczej zadowolona z tego produktu. Używam go przed każdym suszeniem od dwóch miesięcy. Spryskuje je tylko zazwyczaj powierzchownie z każdej strony, nie bawiąc się w dzielenie na pasma. Nie psikam go tylko od samej nasady, ponieważ mam tendencję do łupieżu. Zrobiłam porównanie jak włosy będą wyglądać z i beż użycia produktu. Jeśli go nie użyje to włosy mi się elektryzują i to dość mocno. Niestety nie powiem Wam czy faktycznie włosy są chronione, ja widzę na pewno różnice w "zachowaniu" się ich po myciu. Nie mam porównania z innymi tego typu produktami, więc Wam nie powiem jak on wypada przy innym  markach. Muszę Was ostrzec przez zbyt dużą ilością produktu. Jeśli wypsikacie nie wiadomo ile tego na włosy to po wysuszeniu wyglądają nieciekawie.  

Spray ma brzydko zapach - pachnie typowo jak produkt do stylizacji. Opakowanie to białe, plastikowe opakowanie z dozownikiem o pojemności 150 ml. Dużym minusem jest to, że nie widać ile produktu zostało. Jedyny sposób żeby to dojrzeć to patrzenie pod światło, wtedy trochę widać. Jest dość wydajny, po 2 miesiącach nie ma tak mniej więcej połowy produktu. Ja nie pamiętam ile za niego dałam, w promocji było to chyba ok 20 zl? Myślę, że warto go wypróbować, szczególnie jeśli macie długie włosy, które dają Wam popalić ;p. 


;**

 A Wy używałyście już czegoś takiego?? Może macie właśnie Dove?? Dajcie znać czy lubicie?? A jeśli nie to chętnie dowiem się jakie są Wasze ulubione spraye ochronne. Czekam na komentarze i pozdrawiam :)

16 lipca 2014

Avon Liquid Extraction Strip - paski na wągry w żelu

Cześć wszystkim,



Niedawno,  miałam okazję przetestować nowość firmy AVON, czyli paski oczyszczające wągry w formie żelu. 





Wągry są problemem, z którym zmagam się od zawsze. Jak to zazwyczaj bywa w przypadku cery mieszanej największe skupiska czarnych punkcików znajdują się na nosie i brodzie. Nie wygląda to zbyt apetycznie :/

Zanim zrozumiałam, że taka moja uroda i z wągrami nie da się wygrać (dziękuję mamusiu za dobre geny ;)) przeszłam okres eksperymentów i prób pozbycia się ich wszystkimi dostępnymi środkami. W liceum używałam plastrów Nivea, które były bardzo dobre, ale z czasem stały się trudno dostępne, dlatego przerzuciłam się na plastry Beauty Formulas Deep Cleansing Beauty Stripes . Niestety okazały się one o wiele gorsze od swoich poprzednikó.
 
Ostatecznie zrezygnowałam z używania plastrów, bo rezultat jaki dawały utrzymywał się bardzo krótko, a ból przy ich używaniu śmiało można porównać z depilacją (tyle, że na własnym nosie ;)).

 Jednak, kiedy moja współlokatorka przyniosła nowość z AVON postanowiłam, że koniecznie muszę to wypróbować. Sama idea nie jest bardzo rewolucyjna. W sieci od jakiegoś czasu można znaleźć przepis na plastry domowej roboty. Ich głównym składnikiem jest żelatyna spożywcza.  
 


Plastry z AVON są jednak o wiele prostsze w użyciu, bo nie musimy bawić się w przygotowywanie żadnej mieszanki i jej podgrzewanie. Formuła gęstego żelu w kolorze niebieskim jest też łatwa w aplikacji. 




 Żel jest też bardzo wydajny. Nawet bardzo cienka wartswa spełnia swje zadanie i nie rwie się przy zdejmowaniu. Opakowanie 30 ml starczy spokojnie na kilka miesięcy regularnego używania. To duży plus, bo standarwe plasterki pakowane są po 10 sztuk a kosztują około 15 - 20 zł.


tak wygląda plaster po robocie:

 

Nie udało mi się na zdjęciach uchwycić jak dużo wągrów zebrał, ale spisał się na medal :). Dziewczyny, które używają plastrów domowej roboty nie będą zaskoczone, gdyż efekt jest podobny jak ten przy stosowaniu żelatyny. 

Produkt zdecydownaie należy do udanych. Jest wydajny, łatwy w użyciu i co najważniejsze spełnia swoje zadanie. 
 
 
 
Brawo AVON!

 

10 lipca 2014

ONE ! COLOUR EXCLUSIVE nr 56 (allepaznokcie.pl)

Witam!!;*

Dziś chciałam Wam przedstawić  lakier ONE ! COLOUR EXCLUSIVE kolor pastelowy fiolet od Allepaznokcie ,
który idealnie nadaje się na okres wiosenno - letni.




Moja opinia:

Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ do pełnego krycia wystarczyła 1 warstwa.  Ładna zgrabna buteleczka, a pędzelkiem świetnie i prosto nakłada się lakier - dobrze ścięty. Lakier długo się utrzymuje na paznokciach i raczej się ściera niż odpryskuje. Jak widać na zdjęciu poniżej, po prostu jasny fiolet prawie pastelowy bez jakichkolwiek drobinek, klasyczny z połyskiem.










Bardzo zachęcam , zajrzyjcie na stronę sklepu,  jest mnóstwo kolorów do wyboru z tej serii.

Wystarczy jak wejdziecie na www.allepaznokcie.pl/sklep/.
Co o nim sądzicie? Miałyście lakier z tej firmy?

8 lipca 2014

AllePaznokcie: Piaskowy lakier do paznokci


Witam Was Kochane , w tak piękny , słoneczny dzionek!!;*
Ostatnimi czasy nawiązałam współpracę z hurtownią Allepaznokcie , do której serdecznie zapraszam. Hurtownia zaopatrzona jest w pełny asortyment i akcesoria do zdobienia paznokci! Można znaleś tam wszystko co jest związane z paznokciami.

Informacja od producenta: 
 Nowy tren w stylizacji paznokci! Lakiery piaskowe to matowe lakiery, które dzięki małym drobinkom dają po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury. 
Idealnie kryje płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitującą cukrową posypkę.
Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor. 
Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.
Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch warstw.
Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć następną warstwę.


Dziś Chciałam Wam przedstawić Piaskowy lakier do paznokci :
( z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć, i za tak krótkie pazurki, lecz mam z nimi problemy, zakupiłam już odzywkę, której niedługo też będzie recenzja.;*  )





Moja opinia:

Lakier jest bardzo wydajny parę koleżanek już mi go przechwyciło na wypróbowanie , po ich słowach , jak również wyglądzie paznokci widać że są zadowolone:)  Lakier jest w szklanej buteleczce o pojemności 10 ml. Szybko schnie i bardzo ładnie się prezentuję  , a przecież to główna zaleta lakierów do paznokci..
Ładnie kryje już po nałożeniu pierwszej warstwy , lecz warto nałożyć również tą drugą, wtedy lakier jest trwalszy i dłużej wytrzymuje na pazurkach . Nie gustuję osobiście w tak jasnych kolorach , lecz naprawdę przypadł mi do gustu, jest delikatnym , przyciągającym wzrok , pastelowym kolorkiem.. Malując powstaję delikatna warstwa piaskowa, a nie co w niektórych lakierach chropowata warstwa sprawia iż haczą się .
Bardzo łatwo się go zmywa. Knsystencja jest gęsta co również mnie bardzo , ale to bardzo cieszy!!!;)

Jak dla mnie , żadnych minusów ocena : 5/5

Jestem bardzo zadowolona!!
A Wam kochane , podobają się takie pastelowe kolorki ? Czy gustujecie w innych?

7 lipca 2014

Recenzja Statuetek od CrystalCity !




Niedawno w ramach współpracy dostałam przesyłkę od Crystal City , więc chciałabym  Wam nieco przybliżyć wygląd statuetek oraz moja opinie na ich temat:)




 O FIRMIE :



 Działalność produkcyjną w obszarze gadżetów reklamowych, pamiątek oraz upominków w wykonywanych w technologii grawerowania laserem 3D rozpoczęliśmy w 2009 roku. Od tego czasu systematycznie inwestujemy w swój park maszynowy oraz jakość obsługi. Oferujemy szeroki wybór szklanych statuetek, które poddajemy obróbce laserem 3D. Wykonujemy w nich grawerunki grafik 2D, modeli 3D oraz zdjęć przestrzennych. Każda z tych technik wyróżnia się swoimi unikalnymi właściwościami. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat przeczytaj przygotowany przez nas artykuł o technice grawerowania laserem 3D.
Z myślą o kliencie detalicznym uruchomiliśmy sklep internetowy pod marką CrystalCiTY. Za jego pośrednictwem osoby potrzebujące upominku dla najbliższych mogą w szybki i wygodny sposób zamówić spersonalizowaną statuetkę. Większość produktów dostępnych w ofercie sklepu można poddać indywidualizacji na co najmniej jeden z trzech sposobów: wybierając jeden z dostępnych szablonów (wzorów), wpisując własną dedykację lub dodając zdjęcie.




Tak oto prezentują sie moje statuetki:




Dwa Serca 3D ~ średnia statuetka



Oryginalny prezent dla ukochanej /ukochanego , jeśli ktoś nie ma pomysłu na prezent niespodziankę warto przejrzeć asortyment sklepu polecam;*

Pamiątka Ślubu » Gołąbki Miłości « duża statuetka







Rocznica ślubu rodziców... Przepiękny prezent .. Mamusia na pewno byłaby wniebowzięta... ( Moja już mi powiedziała , że bardzo udany prezent byłby;) )


MOJA OPINIA:

 Statuetki zapakowane w eleganckie i estetyczne pudełka, wyścielane delikatnym materiałem , nie dość że chroni statuetkę przed jakim kol wiek uszkodzeniem , to również pięknie się prezentuję, dlatego idealnie nadaję się na prezent. Nie trzeba pakować jej w osobnym pudelku. Pięknie się prezentują na każdego rodzaju meblach.  Nie osiada na nich duża ilość kurzu. Statuetki są piękne , błyszczące , a metoda w 3D dodaje mnóstwa uroku!:) Więc w jednym zdaniu :

Nic dodać - Nic ująć
Są Boskie;*








6 lipca 2014

Wyniki Rozdania

Dzieńdoberek Moje Drogie!!

Bardzo chciałabym Was przeprosić , że tak długo to trwało..  Ostatnio  posty są dodawane nieregularne za co również Was przepraszam, i obiecuję poprawę;* 

Ale teraz przechodzimy do Bardziej przyjemnej sprawy.
Wynik odbyl się drogą losowania:

 

...


...



 Rozdanie wygrywa:






Serdecznie Gratulacje dla zwyciężczyni;**


Proszę o maila na wredosia193@wp.pl


Dla was Kochane niedługo będzie rozdanie wakacyjne!!!

3 lipca 2014

Dziś Troszkę na słodko - Red Velvet Cake

Witam , Witam;))

Wczoraj dopadła mnie wieczorna nuda.. Moje maleństwo słodko spało.. a Ja nie mogąc spać dąsałam się po domu w poszukiwaniu nadchnienia:)
Dziś mam dla Was troszkę słodyczy;* Dobrze ,że zdążyłam wstać przed narzeczonym bo już by nie było tak efektywnego zdjęcia;)

Bardzo się starałam  żeby pokazać Wam to cudo.. Zapewne, że smakuję tak samo jak i wygląda.






SKŁADNIKI:
ciasto:
125 g masła w temp. pokojowej
250 g cukru pudru
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
2 jajka
2 łyżki kakao
50 ml czerwony barwnik spożywczy/ 1 łyżeczka płaska w proszku
400 g mąki pszennej (2 1/2 szklanki)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczki soli
1 szklanka maślanki/jogurt naturalny
1 łyżeczka białego octu
1 łyżeczka sody

krem:
125 g miękkiego masła
400 g naturalnego serka kanapkowego
300 g cukru pudru/ polecam dać połowę.
250 g mascarpone

PRZYGOTOWANIE:
Do misy przełożyć masło oraz cukier, ucieramy na puszystą masę. Następnie dodajemy ekstrakt waniliowy oraz jajko, wymieszać na wolnych obrotach, dodać kolejne jajko i ponownie wymieszać. Dodać kakao, i barwnik spożywczy – u mnie w proszku.
W osobnej misce połączyć składniki suche, mąkę, proszek oraz sól. stopniowo na przemian z maślanką – u mnie jogurtem – dodawać do misy. Mieszać na najwolniejszych obrotach. W osobnej miseczce połączyć sodę i ocet. Zacznie się pienić więc szybko przekładamy do misy i mieszamy. Ciasto powinno się piec w 2 osobnych tortownicach, ja upiekłam jedno i przekroiłam na 2 blaty. Górkę , która wyrosła ścięłam i zostawiłam do przyozdobienia. Wstawić do nagrzanego piekarnika 180 stopni i piec 20 minut (2 ciasta) lub 45 minut (1 ciasto) lub do suchego patyczka.
W tym czasie przygotować krem. Masło ubić na puch, dodać serek kanapkowy oraz mascarpone. Wymieszać dokładnie aby nie pozostały grudki. Następnie partiami dodawać cukier puder, ubić na gładko. W oryginalnym przepisie jest 300 g cukru pudru ale jak dla mnie do troszkę za słodkie. Krem wstawić do lodówki aby troszkę się scalił.
Upieczone ciasto ostudzić na kratce. Jeśli wyrosła górka, ściąć ją, przełożyć do malaksera i zmielić. Przedzielić ciasto na 2 równe blaty. Ułożyć na paterze, wyłożyć sporą ok 1 cm warstwę kremu, przykryć blatem i ponownie krem. Boki również obłożyć kremem. Z wierzchu posypać zmielonym ciastem, dodatkowo można udekorować czereśniami lub truskawkami. Ciasto dobrze schłodzić. Smacznego :)




Pozdrawiam i życzę przyjemnego i udanego dzionka kOCHANE;*

2 lipca 2014

Witam Was Moje Drogie;**
 
Mam przerwy w blogu i wcale mnie to nie cieszy , problemy techniczne z internetem mnie do tego zmusiły..:(
Wreszcie wyszło kochane słoneczko, piękna pogoda!!;*  nie tylko ciągłe chmury i padający deszcz , w taka pogodę można dostać depresji.. ;D
 
Już jestem więc przedstawiam Wam moje przesyłeczki :
 
 
 
1. Paczuszka z współpracy z firmą PILOMAX



Chciałam Wam pokazać jak estetycznie i bezpiecznie została zapakowana paczka , nie było nawet takiej możliwości aby zawartość paczuszki  została w jaki kol wiek sposób  zniszczona;*




A to co dostałam od firmy PILOMAX do testów:

* Maskę do ciemnych włosów ( nie mogłam się powstrzymać , zapach jest przecudny , tak delikatny i zarazem bardzo przyjemny)
* Szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych,
* Turban,
* Grzebień,




  2. Moje drugie wygrane rozdanie na blogu:


Aktualnie jest drugie rozdanie :




 

3. Darmowe gadżety od MINISTERSTWA GOSPODRKI:




W SKŁAD WCHODZI:

* 2 Notesiki,
* Samoprzylepne karteczki,
* 2 chustki,
* Ołówek,
* Długopis.
 
 
 
4. Gadżety od Urząd Miejski w  Drezdenku:
 
 


 
 
* Informator,
* Pocztówka,
* Smycz,
 
( był jeszcze długopis , lecz nasz ,, kochany" listonosz tak wciskał paczkę do skrzynki , aż go połamał:(  )
 
 
I to na razie było  by na tyle;*