10:25

Syropy Naturalne EXCELLENCE - Recenzja




Na wstępie posta ,  chciałabym bardzo podziękować firmie EXCELLENCE za możliwość przetestowania 3 naturalnych syropów:
- Polska Malina,
- Afrykański Granat,
- Kubańskie Mojito,




Od Producenta :

 Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.
1. Polska Malina:
Polska malina , smak ,który kojarzy mi się z herbata , która robiła mi babcia jak byłam przeziębiona... Jak dla mnie najlepszy! Już uwielbia go moja cała rodzinka ..


2. Kubańskie Mojito:


Mieliśmy okazję przetestować ten syrop jak było naprawdę gorąco , świetnie orzeźwia i schładza organizm . Ma bardzo wyczuwalna nutkę mięty... Bardzo mi smakuję jak i innym co go próbowali , cała puszka syropu poszła w zaledwie 3 dni.



3. Afrykański granat:


Afrykański Granat , jak go tylko spróbowałam byłam pod wrażeniem tak specyficznego smaku tego owocu. Na długo daje delikatny posmak słodyczy w ustach! Pierwszy raz miałam okazję pić piwo z takim sokiem i moim zdaniem rewelacja!! Powinni wyprodukować identyczny smak piwa, schodziłby jak ,, świeże bułeczki ";)



Moja opinia:


Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z takim opakowaniem, syropy dostępne sa w metalowych puszkach o pojemności 700 ml , co starcza na przygotowanie 7 litrów napoju. Opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne z korkiem niekapkiem co  likwiduje nasz problem z ciągle oblepionymi syropem butelkami lub poklejone nim zakrętki:)Dodawaliśmy je do budyniu , lodów, piwa oraz herbaty.Syropy są inne w smaku , niż te w butelkach przepełnione konserwantami! Nie wiem jak Wam , ale mi smakują zdecydowanie o niebo lepiej;*
Do tego cena wcale nie jest aż tak wysoka, czy 8 zł to dużo? Puszka się nie stłucze, masz gwarancje że nie będzie się lepić od syropu i co mniej  ważne ,ale zaletą również jest ładny wygląd puszki. Z tego co zdążyłam zauważyć dostępne są w Biedronce.

Naprawde wypróbujcie , dużo nie kosztuje a warto u mnie zagoszczą napewno na dłużej!!:)


MOJA OCENA 5/5

20 komentarzy:

  1. Po Twojej ocenie na pewno spróbuję ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji ich jeszcze spróbować, ale może kiedyś się skuszę ;)
    www.dariinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  4. O smakowicie przedstawiłaś te oto syropy ;)
    Mnie osobiście najbardziej spodobały się smaki tych syropów i ich forma-puszka ;)
    Chętnie spróbuję,skoro są w biedrze :)
    Robisz kawał dobrej roboty!
    Pozdroski :*
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już opinię o tych sokach biedronkowych,na pewno będą miały swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne recenzje, aż zachciało mi się pić :)
    oczywiście zgadzam się na wspólną obserwację
    zaczęłam i czekam na ciebie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm...chętnie spróbuję ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację ;)
    Ja już, czekam teraz na Ciebie ;D

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa recenzja!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią wypróbuję! :)))
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. są w biedronce?! kurcze a wczoraj byłam,następnym razem muszę poszukać i też kupić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej polubiłam syrop malinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy. Co powiesz na wzajemną obserwację ? http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy ich nie piłam ale chciałabym wypróbować :).
    Jeśli tylko podoba Ci się tematyka mojego bloga to zapraszam do wspólnej obserwacji :).

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie,że tak! zaobserwuj a ja zrobie to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubie takich napojów, przepraszam i zapraszam do mnie
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic info, Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli chodzi o tego typu syropy do picia, to ja najczęściej kiedy nie mam czasu kupuję takie https://www.herbapol.com.pl/produkty/spozywcze/syropy gotowe od Herbapolu. na prawde moim zdaniem są świetne i jak najbardziej warto ich spróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie opakowanie jest naprawdę bardzo fajne i oryginalne. Dobrze, że marki wychodzą poza schematy i starają się inwestować w nietypowe opakowania, bo w końcu to one oddziałują na nasze pierwsze wrażenie, a często też na całościową opinię o danym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger