06:55

Miss Sporty So Matte Perfect Stay Light - opinia

Wczoraj zakupiłam sobie nowy podkład ,, Miss Sporty So Matte Perfect Stay".
Stojąc w sklepie, i patrząc na produkt wiele się po nim nie spodziewałam , każdy poszukuje idealnego podkładu . Ja również szukałam , szukałam testowałam i te tańsze i te trochę droższe, aż właśnie stwierdzam, że znalazłam swój idealny podkład dopasowujący  się do mojej cery, byłam w szoku, że podkład za 15.99 zł może być dla mnie tak idealny!!!







OPINIA PRODUCENTA:

Podkład So Matte Perfect Stay zapewnia nieskazitelną, zdrowo wyglądającą cerę. Trwały aż do 14 godzin. Kontroluje wydzielanie sebum, zapewnia matowy efekt, by wyglądać świeżo przez 14 godzin. Lekka formuła nie zatyka porów i pozwala skórze oddychać. Nie ściera się. Nie brudzi ubrań. Pozostawia skórę gładką i miękką. Wzbogacony w witaminy A,C,E i antyoksydanty by chronić Twoją skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Perfekcyjnie ujednolicona skóra bez względu na okoliczności, w każdym momencie, przez cały dzień.
 
MOJA OPINIA:
 
 Produkt w plastikowym opakowaniu, do złudzenia przypomina szklane. Z pompą co ułatwia aplikację i co mnie niezmiernie cieszy:)
Jak dla mnie idealny, matuje skórę tak że mogę zaoszczędzić na pudrze:) Dobrze radzi sobie z niedoskonałościami..Troszkę ciężko się go rozprowadza więc poleciłabym użycie gąbki lub pędzla.
Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam :-)
 
 <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Koncepcja Okiem Mamy i Dzieci , Blogger